“Super hotel....”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Onsea House Country Inn & Guest Cottage
Beoordeeld als nr. 2 van 143 B&B's / pensions in Arusha
27 november 2016 beoordeeld

Vanuit het stoffige Arusha kom je in het kraaknette Oncea hotel.
Het onthaal,de service, het super lekkere eten maakt alles top.
Heel goede startplaats voor een mooie safari.
Wil je een onvergetelijke safari : vraag naar Thomas en zijn team...
Doe zo verder.
M.V.

Kamertip: heel mooie start en aankomstplaats voor safarireis
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zij die erop uit zijn volop te genieten van Arusha en omgeving zijn hier op de juiste plek: perfecte bediening, heel lekker eten en schitterend personeel. Wifi werkt ook heel goed. Een absolute aanrader !

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn voor en na onze safari verbleven in onsea house. Alles was subliem! Het eten was onbeschrijflijk, service was top, kamers zijn prachtig. Iedereen is gastvrij, alles erop en eraan! Een absolute aanrader!! Dank u voor de hartelijke ontvangst, verdere aanraders voor de reis, en perfecte service. Van ons krijgen ze een 11 op 10! Hopelijk tot snel :-)

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk onthaal in het salon met vochtige doekjes en vers geperst fruitsap.
Uitzonderlijk lekkere Westerse keuken met Afrikaanse touch (of omgekeerd zoals je wil). Schitterende gerechten en smaken. Écht af!
Prachtig ingerichte kamer met duidelijk Afrikaanse touch maar wel met alle Westerse comfort: heel groot bad, regendouche, prive terras, geweldig hemelbed,...
Prachtig zicht vanop de heuvel op Arusha.
Absolute aanrader!!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
7 augustus 2016 beoordeeld

Geweldige service, geweldige ontvangst en prachtige uitzicht !
Gaan eten met twee gezinnen en ontvangen door Vlaamse gastheer.

lekker gegeten en een mooie wijn selectie.

Was een topavond voor ons.

Zeer tof te horen hoe ze ook proberen om via Onsen house de locale bevolking op geleiden en te helpen !

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Een TripAdvisor-lid
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een safari in serengeti lekker bijgekomen in Onsea House. Werden verrast met een geweldige kamer aan een privé tuin en vlakbij t zwembad.
Het eten is meer dan lekker dankzij chef Axel. Waren erg blij met ons fullboard want echt alles is lekker. Goed management team. Komen graag terug!!

Verbleef: Juli, 2016
29 juli 2016 beoordeeld

We hadden een supergrote familiekamer, eerder een loft !
Met fantastisch privé terras (eigenlijk 3 :-) )
Een warm onthaal en zeer lekker eten.
We verbleven er 3 nachten met onze 2 jongens van 6 en 9 jaar waarvoor ze met plezier kinder porties klaar maakten.
Doordat we beetje apart zaten hoefden konden de boys zich ook gewoon "laten gaan".
(Zeer dikke) kers op de taart na een heerlijke vakantie !
Bedankt, Onsea-house !!!!

Kamertip: Met kinderen ? Vraag Onsea house aan de parking
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
OnseaHouse, Owner van Onsea House Country Inn & Guest Cottage, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

Hartelijk dank voor jullie sympathieke reactie na het verblijf in onze volledige nieuwe Onsea House family suite. Na precies 10 jaar hebben we deze 3 slaapkamer suite sinds 1 juli 2016 toegevoegd aan ons aanbod. Fijn te lezen dat jullie als familie met jonge kinderen dit hebben gewaardeerd want dit is precies onze doelgroep voor deze familie kamer.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Arusha bekeken
op 2,1 km afstand
Christina House
nr. 6 van 143 in Arusha
116 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Onsea House Country Inn & Guest Cottage geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Onsea House Country Inn & Guest Cottage

Adres: Baraa Road | Moivaro, Moshono Village, Arusha 1259, Tanzania (Voorheen Onsea House & Machweo Retreat)
Telefoonnummer:
Locatie: Tanzania > Regio Arusha > Arusha
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 143 B&B's / pensions in Arusha
Prijsklasse: € 184 - € 264 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 14
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Onsea House Country Inn & Guest Cottage met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Onsea House Country Inn And Guest Cottage
Onsea House Country Inn & Guest Cottage Hotel Arusha
Country Inn Arusha
Arusha Country Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?