12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zij die erop uit zijn volop te genieten van Arusha en omgeving zijn hier op de juiste plek: perfecte bediening, heel lekker eten en schitterend personeel. Wifi werkt ook heel goed. Een absolute aanrader !

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn voor en na onze safari verbleven in onsea house. Alles was subliem! Het eten was onbeschrijflijk, service was top, kamers zijn prachtig. Iedereen is gastvrij, alles erop en eraan! Een absolute aanrader!! Dank u voor de hartelijke ontvangst, verdere aanraders voor de reis, en perfecte service. Van ons krijgen ze een 11 op 10! Hopelijk tot snel :-)

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk onthaal in het salon met vochtige doekjes en vers geperst fruitsap.
Uitzonderlijk lekkere Westerse keuken met Afrikaanse touch (of omgekeerd zoals je wil). Schitterende gerechten en smaken. Écht af!
Prachtig ingerichte kamer met duidelijk Afrikaanse touch maar wel met alle Westerse comfort: heel groot bad, regendouche, prive terras, geweldig hemelbed,...
Prachtig zicht vanop de heuvel op Arusha.
Absolute aanrader!!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
7 augustus 2016 beoordeeld

Geweldige service, geweldige ontvangst en prachtige uitzicht !
Gaan eten met twee gezinnen en ontvangen door Vlaamse gastheer.

lekker gegeten en een mooie wijn selectie.

Was een topavond voor ons.

Zeer tof te horen hoe ze ook proberen om via Onsen house de locale bevolking op geleiden en te helpen !

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een safari in serengeti lekker bijgekomen in Onsea House. Werden verrast met een geweldige kamer aan een privé tuin en vlakbij t zwembad.
Het eten is meer dan lekker dankzij chef Axel. Waren erg blij met ons fullboard want echt alles is lekker. Goed management team. Komen graag terug!!

Verbleef: juli 2016