“Heerlijke lunch”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
13 april 2018 beoordeeld

Wij hebben hier genoten van een goede lunch. Er is veel keuze in gerechten lokaal en internationaal.

26 juni 2017 beoordeeld

Het is meer een koffiehuis, maar het is ruim en ook gezellig genoeg om er te dineren. Even weg van de drukte van Arusha, vriendelijke bediening, en lekker eten voor een goede prijs. Net buiten Fifi's staan er taxi's te wachten die je naar je hotel kunnen brengen (prijs van tevoren afspreken, maar was bij ons zeker wel ok)

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie van fifi's is super, aangezien het om de hoek zit bij de clock tower en naast de enige bank/ATM die geen extra kosten voor pinnen in rekening brengt (Stanbic). Ik had een soep besteld en 5 min. later kwam een zeer vriendelijke ober meerdere malen z'n oprechte excuses aanbieden maar dat alle soep er vlak voor mij doorheen was gegaan. Ikzelf vond het prima en bestelde een locale snack, waarna hij nogmaals z'n excuses aanbood. De koffie was erg goed en de snack had ik nog nooit op dus beetje lastig om te zeggen hoe goed het was, haha! Maar kortom: zeer vriendelijk personeel, alleen zul je hier niet echt locals tegenkomen

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier genieten van goeie koffie; espresso, capuccino, americano. Gemaakt en geserveerd met liefde. Personeel is vriendelijk en je hebt genoeg ruimte om te zitten (lounge) en werken (tafeltjes). Eten is heerlijk!! Zoetigheden & lekkere sandwiches.

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurantje, bakkerijtje met goede en goedkope gerechten! De bruschetta is erg aan te raden:) je krijgt erg veel eten en een fijne service:)

Reizigers die Fifi's bekeken, bekeken ook

Arusha, Regio Arusha

In Fifi's geweest? Deel je ervaringen!