“Kilimanjaro beklimming met Dream Team”
Beoordeling van Easy Travel & Tours Ltd

Easy Travel & Tours Ltd
Geclassificeerd als nr. 1 van 338 Outdooractiviteiten in Arusha
8 maart 2017 beoordeeld

Geweldig team onder leiding van gids Gibson. Iedereen was vriendelijk, ervaren, behulpzaam en konden vooral mooi zingen en dansen!
Absolute aanrader.

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2017

Delighted that you improved your singing and dancing, but even more pleased that you enjoyed our biggest mountain.

Thanks for your review!

Kind regards,

Schrijf een beoordeling

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

8 dagen op safari geweest met Emanuel onze privé chauffeur. Meer dan 100 leeuwen, 14 cheeta's, 5 luipaarden, 4 neushoorns en honderden olifanten , giraffen en buffels, de migratie met ontelbare gnoes en zebra's gezien. Het was top. Alles tot in de puntjes verzorgd. Afsluitend heerlijk relaxen op Zanzibar.

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Many thanks - Zanzibar is a great way to relax after an exhilarating safari. You certainly saw plenty of animals, which is fantastic.

Glad you enjoyed your safari adventure,

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondag 12 februari 2017 stonden wij er dan: Uhuru Peak, de top van de Kilimanjaro. Een ervaring voor het leven, die mede dankzij de geweldige ondersteuning van hoofdgids Gibson (Matoke/Easy Travel) en zijn geweldige Dreamteam werkelijkheid werd. Wij, met onze groep van 13 personen, waren in goede handen. Dat was duidelijk! Onze gezondheid werd dagelijks gemonitord, het eten was prima, indien nodig een opbeurend woord of je rugzak werd overgenomen en alles en altijd met een stralende lach. En dagelijks, bij aankomst in het kamp, letterlijk een warm welkom dankzij het bakje warm water om je op te frissen. Zo fijn! Dit alles gelardeerd met een saus van zang en dans. Dank!

Well done on your summit, that is great! Thank you for giving us such glowing feedback, we appreciate it. Delighted that your adventure was such a success, it was Easy Travel's pleasure to assist you in your achievement.

21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

"Wij doen er alles aan om jullie droom waar te maken"; met deze woorden van onze hoofdgids Gibson en zijn Dreamteam om ons te ondersteunen, werd de beklimming van de Kilimanjaro gehaald! Op zondag 19.2 stonden we op het dak van Afrika. Wat een ervaring; en lof voor de altijd lachende gezichten, een duwtje in je rug, een schouder op je arm of het afnemen van de rugzak als het zwaar werd! Hulde voor de koks die zelfs goed vegetarisch kookte! Alias heeft ons vervolgens alle geheimen van Tarangire, Serengeti en NgoNgo krater laten zien waar we bedolven werden onder de dierenpracht. Easytravel heeft alles top georganiseerd.

Well done on reaching the roof of Africa!
Everyone here congratulates you and your group and it good to hear that your safari was a success, too.
Tanzania would welcome you again, should you ever come back.

Kind regards,

19 februari 2017 beoordeeld

We hebben in een week de nationale parken van Tanzania bezocht met onze gids Jackson. Hij heeft ons alles verteld over de dieren, de natuur, de cultuur en geschiedenis van het land. De beste gids om Tanzania mee te ontdekken! Alles was door Matoke Tours en Easy Travel uitstekend geregeld. Prachtige parken, mooie lodges en goed contact met medewerkers. Tijdens de reis hebben we het programma nog aangepast naar onze wensen en daarin waren Jackson en Easy Travel meedenkend en flexibel. Echt een aanrader.

Both Matoke and Easy Travel thank you for your positive feedback - we are always trying to improve, so we read and reply to everyone.
So delighted that your tour lived up to expectations!

Reizigers die Easy Travel & Tours Ltd bekeken, bekeken ook

In Easy Travel & Tours Ltd geweest? Deel je ervaringen!