“Safari (Arusha, Tarangire, Serengeti, Ngorongoro)”
Beoordeling van Easy Travel & Tours Ltd

Easy Travel & Tours Ltd
Geclassificeerd als nr. 1 van 339 Outdooractiviteiten in Arusha
19 februari 2017 beoordeeld

We hebben in een week de nationale parken van Tanzania bezocht met onze gids Jackson. Hij heeft ons alles verteld over de dieren, de natuur, de cultuur en geschiedenis van het land. De beste gids om Tanzania mee te ontdekken! Alles was door Matoke Tours en Easy Travel uitstekend geregeld. Prachtige parken, mooie lodges en goed contact met medewerkers. Tijdens de reis hebben we het programma nog aangepast naar onze wensen en daarin waren Jackson en Easy Travel meedenkend en flexibel. Echt een aanrader.

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Both Matoke and Easy Travel thank you for your positive feedback - we are always trying to improve, so we read and reply to everyone.
So delighted that your tour lived up to expectations!

Schrijf een beoordeling

8 februari 2017 beoordeeld

Via Matoke Tours hebben we met het Dreamteam van Easy Travel de Kilimanjaro beklommen en aansluitend een safari gedaan. Deze expeditie vond plaats van 28/1 tot 5/2. Easy Travel is een zeer professionele organisatie die zeer klantgericht werkt. Werkelijk alles is tot in de puntjes geregeld.
Het Kilimanjaro Dreamteam staat onder leiding van de gids Gipson en zijn twee secondanten Joseph en Danny. Samen met hun collega's hebben zij voor een unieke ervaring gezorgd.

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2017

Congratulations on reaching the top! We and Matoke are delighted that you 'summited' and we both thank you for your kind comments on this site.
We welcome your feedback and would thank you for choosing us - do come again!

8 februari 2017 beoordeeld

Van 28 jan tot 3 feb hebben wij met 7 man de Kili beklommen. Wat een avontuur. De begeleiding was echt geweldig. Wij werden begeleid door de Dreamteam onder aanvoering van Gipson. Zij hebben zo'n goede service instelling en hebben er werkelijk alles aangedaan om het ons naar ons zin te maken maar vooral om ons op de top te krijgen. Hulde

Well done to your group, a fantastic climb to the top! Delighted that our guys were able to support you to your satisfaction.
Do come back to Tanzania one day and see some more of our wonderful wildlife!
Thank you for your comments!

Director,Sales and Operations

4 februari 2017 beoordeeld

We hebben van 17 januari tm 23 januari de Kilimanjaro beklommen met easytravel olv Gibson, samen met nog 3 gidsen, Daniel, Justin en Raiton. We waren met een groep van 10 personen. De begeleiding tijdens de tocht was werkelijk geweldig. Gibson was een fantastische hoofdgids en samen met de 3 andere gidsen zijn we met het hele team tot aan de top gekomen. Het eten was ook elke dag geweldig, ongelooflijk wat ze allemaal kunnen maken daar. En wat een respect hebben we gekregen voor de porters die elke dag weer het tentenkamp opbraken, en alles naar boven naar het volgende kamp brachten. Op het moment dat wij aankwamen bij het kamp stond alles al klaar en konden we ons opfrissen, voor zover dat mogelijk was, en konden we vaak meteen al aan het diner beginnen. De tochten die we van kamp naar kamp maakten waren geweldig en als het even niet ging was daar één van de gidsen om je te helpen of zelfs je rugzak over te nemen. De laatste tocht naar de top was zwaar maar met hulp van Gibson en zijn team hebben we het gehaald! Een ervaring om nooit meer te vergeten!! Dreamteam: we did it!!

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Well done to all your party on reaching the top of Kili! It is a great achievement, that is for sure.
It is certainly important to have experienced and caring guides and porters to get you there: we like to think that we can provide the best in the business.

Thank you for sharing your experience with others and with us!

22 november 2016 beoordeeld

Dikke proficiat aan het ganse easy travel team. Jullie hebben de reis van ons leven perfect in elkaar gestoken en rekening gehouden met al onze dromen en wensen. Alles verliep vlekkeloos en dat kwam zeker ook door de grondige voorbereiding die jullie in een reis op maat stoppen.

Als specialist voor Tanzania en Zanzibar combineerden jullie een boeiende safari , met een zalig strandverblijf op Zanzibar. Onze gids/chauffeur Everest kende fauna en flora zo goed en wist waar de dieren meestal vertoeven , zodat we al vrij snel de Big Five konden afvinken op ons lijstje .
Ook de vele speciale verrassingen die de logementen voor ons bedachten waren altijd onverwacht en leuk.

Wij danken jullie allen om onze witte broodsweken zo leerrijk en tegelijk romantisch hebben gemaakt.

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2016

Delighted that we were chosen to be part of your special honeymoon holiday. Even more pleased that it lived up to your expectations. Thank you for choosing us, thank you as well for posting your feedback.

Every best wish for your married life together!

Reizigers die Easy Travel & Tours Ltd bekeken, bekeken ook

In Easy Travel & Tours Ltd geweest? Deel je ervaringen!