“Indrukwekkend Tanzania”
Beoordeling van Easy Travel & Tours Ltd

Easy Travel & Tours Ltd
Geclassificeerd als nr. 1 van 354 Outdooractiviteiten in Arusha
10 november 2016 beoordeeld

Dat we gekozen hebben voor Matoke Tours mag duidelijk zijn. Passie, enthousiasme en kennis straalt af van alle medewerkers. En, we hebben er geen moment spijt van gehad. Tanzania, wat een prachtig land om te bezoeken. En hoe perfect onze reis was georganiseerd. Na aankomst op het vliegveld van Kilimanjaro op 13 oktober 2016 brachten onze chauffeurs (Freddie en Sadiki) die ook de komende 8 dagen onze gidsen zouden zijn, ons naar de eerste lodge. De verwelkoming was aller hartelijkst en zo verging het ons en de rest van ons reisgezelschap de volgende dagen net zo. En ook nog eens je 65 ste verjaardag hier kunnen vieren. Dat werd een klein feestje. Jambo, jambo, hakuna matata plus een mooie taart met veel blauw en kaarsjes.
Iedere dag verzorgden Freddie en Sadiki keurig de briefing voor wat ons te wachten stond. Ieder park heeft zijn charme, zijn dieren zijn flora. We hebben waanzinnig genoten. De busch lodges werkelijk schitterend en de service is GREAT. Erg vriendelijk, belangstellende en behulpzame mensen ontmoet. Onze chauffeur, Freddie, verdient een pluim en extra punten voor zijn kennis, scherpe blik, en vooral zijn zorg voor de veiligheid van de mensen in de jeep. Het vinden van de mooiste plekken on te kunnen fotograferen en op het juiste moment midden in de migratie te staan van duizenden gnoes en zebra's.
Een bezoek aan Tanzania is met recht imponerend te noemen, onvergetelijk. We hebben bijna alles gezien op de neushoorn na. Maar zoveel andere dieren, prachtige vergezichten, dansen met de Maasai, slapen tussen de buffels en leeuwen maakt alles goed.
Tot slot verbleven we nog enkele dagen op Zanzibar. Stonetown is zeer de moeite van het bekijken waard. Doe dat met een gids. Een nachtje in het Kohller Hotel doet je even denken aan de koloniale tijd. Wil je meer te weten komen over de vele specerijen die van de eiland komen doe dan de spice tour. Prima begeleiding en veel informatie over de toepassing van alle specerijen. Tenslotte de lodges van Langi Langi op de noordpunt van het eiland. Blauwe zee, wat wind, aangename temperatuur, lekker eten, snorkelen, vissen, duiken en de maasaimarkt. Voldoende voor een paar dagen "geheel iets anders".
Onze speciale dank gaat uit naar onze chauffeur en gids Freddie (ni bora Freddie) en de uitstekende organisatie van Easy Travel en Matoke Tours. Kwa herri

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 november 2016

Easy Travel and Matoke Tours were delighted that you took your safari with us. Reading your review, it seems that you had a very enjoyable time here in Tanzania.
Thank you for choosing us, thank you also for your kind words in your review.

Kind regards,

Schrijf een beoordeling

6 november 2016 beoordeeld

Prachtige, indrukwekkende, goed georganiseerde reis!
De reis is goed opgebouwd en Cornel, onze gids, was echt fantastisch. Hij wist heel veel te vertellen over de natuur, beesten en het leven in Tanzania, we hebben veel plezier met hem gehad en veel van hem geleerd.
Alle afspraken werden keurig nagekomen en we hebben enorm veel gezien.
De accomodaties waar we verbleven waren allemaal heel netjes.
Het programma is wel intensief, lange dagen in de jeep, maar gelukkig konden we zelf ook aangeven als we dingen anders wilden, erg prettig.
Vervolgens 5 dagen ultiem relaxen op Zanzibar was een mooie afsluiting.
Kortom een hele mooie ervaring en Matoke tours / Easytravel qua organisatie echt een aanrader!

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2016

From ourselves at Easy Travel, and from Matoke Tours, a big thank you for taking the time to give us a review - especially such a good one, too.

It is always good to hear that our visitors have had a great time here in Tanzania.

25 oktober 2016 beoordeeld

Het was een fantastische reis die tot in de puntjes was georganiseerd. We hadden ook hele goede gidsen (Freddy en Simon), die ons voldoende uitleg gaven over de dieren en de lokale bevolking en hun gewoontes. Een dikke aanrader dus voor iedereen die verliefd wilt worden op het mooie Afrika.

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

We want EVERYONE to be in love with beautiful Tanzania! A big thank you from Easy Travel and Matoke Tours, it was our honour to be your hosts.

Kind regards,

24 oktober 2016 beoordeeld

We hebben een 15 daagde rondreis gemaakt met Matoke tours (easy travel) , het was een fantastische reis tot in de puntjes uitgevoerd . Onze gidsen Freddy en sadiki waren super goed en vriendelijk en konden al de dieren al in de verte spotten voor ons en ze zorgde er altijd voor dat we het beste zicht op de dieren hadden en waren zeer behulpzaam. Echt een aanrader , wij komen zeker nog is terug.

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Both Matoke Tours and Easy Travel thank you for your kind comments, we really appreciate them. Excellent news that you enjoyed yourselves and are already thinking of coming back. It would be a pleasure to see you again.

Thank you,

17 oktober 2016 beoordeeld

Onze gids was ongelooflijk vriendelijk. De rondreis was beter dan we kunnen hopen hadden. Zowel de planning, boeking, betaling als ter plekke verliep alles vlekkeloos. Prijs kwaliteit echt een aanrader.

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2016

Your review is short and sweet - but thank you!

Reizigers die Easy Travel & Tours Ltd bekeken, bekeken ook

In Easy Travel & Tours Ltd geweest? Deel je ervaringen!