“Zeer goede reisorganisator - fantastische safari in Noord-Tanzania”
Beoordeling van Easy Travel & Tours Ltd

Vanaf
Tanzania Through The Rift Valley - 5 dagen
Geclassificeerd als nr. 1 van 562 Outdooractiviteiten in Arusha
19 januari 2016 beoordeeld

Via Matoke Tours Nederland die samenwerkt met Easy Travel in Arusha hebben wij een 6-daagse safari geboekt in Noord-Tanzania in combinatie met 6 dagen Zanzibar.
Easy Travel/Matoke zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. De tented camps waar we logeerden waren fantastisch.
Onze gids/chauffeur was Norbert en hij heeft dit geweldig gedaan, hij wist ontzettend veel te vertellen en was zeer aangenaam gezelschap. Deze reis overtrof onze stoutste verwachtingen. Matoke is zeker een aanrader.

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2016

We are flattered to receive your five-star review, which will be of great interest to other Dutch-speakers. Thank you!

28 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Matoke tours in Nederland hebben wij een onvergetelijke safari in Noord en Zuid Tanzania gehad. In Noord Tanzania (Tarangire NP, Nogorongoro NP en Serrengeti NP) was Edwin onze gids. Hij heeft werkelijk z'n uiterste best voor ons gedaan, een super gids! Veel gezien en geleerd, heel erg bedankt Edwin!!!

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2016

It is good to hear that your experience was to your satisfaction and that Edwin provided you with the service you deserved.

Thank you for your review!

22 december 2015 beoordeeld

Easytravel in Arusha is de lokale reisagent voor Matoke, een reisorganisatie in Nederland. We hadden via Matoke safari en verblijf op Zanzibar geboekt. Easytravel had ter plekke alles perfect geregeld. Matoke is overigens een aanrader.

Hanneke,

Many thanks for your review of the recent visit. We really appreciate your business and your comments. Let's hope you have the opportunity to come back to Tanzania one day.

5 december 2015 beoordeeld

Via MatokeTours Nederland hebben wij een 12 daagse safari geboekt. Deze safari werd perfect uitgevoerd door het zeer gemotiveerde team van Easy Travel. Wij bezochten Tanangire, Ngorongoro krater, Serengeti-Central en South (Kusini) en logeerden in Three Tops, Lemala Ewanjan,Sanctuary Kusini en Gibbs Farm. Onze grootste dank gaat uit naar onze chauffeur-gids, Emmilian, want de meest geweldige ervaringen in Tanzania hebben we aan hem te danken. Deze reis heeft onze hoge verwachtingen overtroffen!

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2015

If your expectations are high and we can exceed them, we are delighted. Great news that you enjoyed your stay here in Tanzania.

Thank you for your welcome praise!

Bekijk meer beoordelingen
1 december 2015 beoordeeld

Op safari. Een lang gekoesterde wens van mijn vrouw om een keer op safari naar Afrika te gaan, ging in vervulling. Niet echt wetende wat ons te wachten stond boekten we via Matoke tours in Nederland en hun partner EasyTravel in Tanzania een reis door de parken van Noord-Tanzania (Arusha NP, Tarangire NP, Lake Manyara NP, Serengeti NP en de Ngorongoro-krater) . En wat hebben we genotenwant alles was top geregeld en we hoefden 10 dagen lang nergens aan te denken . In alle lodges zorgde Fredy als onze dchauffeur/gids dat we netjes geïnformeerd werden en bespraken we elke avond hoe we dag erna zouden doorbrengen.

Het is nu al weer enige tijd geleden maar eerlijk gezegd droom ik nog steeds af en toe over het prachtige wildlife van onder meer de Serengeti. Het was een zeer indrukwekkende reis en overtrof echt al onze verwachtingen. Vanaf het begin dat we door Fredy zijn opgehaald en 10 dagen later weer teruggebracht zijn op het Kilimanjaro-vliegveld in Arusha was het één fantastische ervaring. We hebben dankzij hem Tanzania leren kennen op een manier die we nooit uit de boeken geleerd zouden hebben. Lange gesprekken over het dagelijks leven maar vooral ook over de enorme cultuurverschillen tussen Tanzania en ons (koude ) Nederland. We hebben regelmatig gepraat over zijn en onze kinderen en hoe verschillend ze opgroeien. Maar daarnaast bleek Fredy ook over een enorme kennis te beschikken van de dierenwereld. Kennis van de natuurlijke vijanden van de diverse roofdieren tot en met de verschillende schildpadden die er in Noord-Tanzania rondscharrelen. De schildpadden die regelmatig de weg overstaken maar hij die elke keer wist te ontwijken zodat er tijdens onze reis geen “dierlijke verkeersslachtoffers ” zijn gevallen.

Maar naast het feit dat we nu veel weten van de cultuur en de dierenwereld in Tanzania heeft Fredy mij de taal van Tanzania geleerd. Met groot geduld leerde hij mij diverse woorden en uitdrukkingen en ik spreek al een aardig woordje Kiswahili zoals het in Swahili genoemd wordt. Ook hebben we door dat grote geduld geleerd om te wachten . Geleerd om te wachten als er dieren niet direct in beweging leken te komen maar leeuwen en luipaarden na een half uur toch de boom uit kwamen.
Samengevat was onze safari door de parken van Noord-Tanzania dankzij Easy-travel en dan met name dankzij Fredy een unieke en onvergetelijke ervaring.

Fredy, asante sana; tuonane tena

Thank you so much on behalf of all our team for your kind comments. We are so pleased that you were very interested in our country and asked so many questions to find out about our culture. And you learned our language, too!

Reizigers die Easy Travel & Tours Ltd bekeken, bekeken ook

In Easy Travel & Tours Ltd geweest? Deel je ervaringen!