“Onvergetelijke safari in Noord-Tanzania”
Beoordeling van Easy Travel & Tours Ltd

Easy Travel & Tours Ltd
Geclassificeerd als nr. 1 van 391 Outdooractiviteiten in Arusha
27 november 2015 beoordeeld

Vandaag teruggekeerd in een koud en regenachtig Nederland, na een onvergetelijk 10-daags avontuur in Tanzania. We boekten deze reis bij Matoke tours, die in Tanzania via Easy Travel de reizen op een fantastische wijze organiseert. Vanaf onze aankomst op Kilimanjaro airport tot onze retourvlucht gisteravond, was alles tot in de puntjes geregeld. Onze driver/guide Fredy heeft ons, naast de big 5, heel veel wild van dichtbij laten zien. Hij is een echte dierenliefhebber, heeft een heel scherp oog en leerde ons vooral geduld te hebben. Waar andere jeeps na een tijdje wachten vertrokken zie hij vaak "we wachten nog even". Dat heeft ervoor gezorgd dat de liggende rhino opstond toen het stil werd en onze richting uit kwam lopen, dat we vlak achter onze jeep een oversteek van een enorme kudde buffels naar de drinkplaats zagen, een luipaard uit de boom zagen komen die vervolgens op een thermietenhoop ging liggen poseren en nog zoveel meer fantastische ervaringen. Daarnaast weet hij op werkelijk elke vraag een antwoord, alle dieren ziet hij van verre en weet ook altijd welk dier het is. Mocht iemand een fotosafari willen boeken zou ik zeker Fredy aanraden, hij heeft een goed oog voor compositie. Zette de jeep altijd precies zo neer dat ik vanuit de goeie hoek prachtige plaatjes kon schieten en dacht hierin ook erg mee. Maakte ook van ons een paar mooie foto's. Ook heeft hij ons veel over de cultuur van zijn land verteld en hadden we boeiende gesprekken over de de grote verschillen tussen onze landen.
Wat ook erg plezierig was, is dat het zgn. 'paperwork', bij de ingangen van de parken maar ook bij aankomst in de lodges prima door hem geregeld werden terwijl wij de benen konden strekken. Ook het rijden, over niet altijd even gemakkelijke terrein, gebeurde zeer vakkundig. Door zijn toewijding en zorg hadden wij een prachtige reis, waarvoor veel dank!!
We hadden een prive-safari geboekt wat maakt dat je 10 dagen samen met de driver op stap bent, Vooraf was ik erg benieuwd hoe dat zou zijn en of het zou klikken. Bij het afscheid kan ik zeggen dat het haast voelde alsof we een beetje familie geworden waren.
We sliepen in 5 verschillende mooie accommodaties, waarvan voor ons de Tarangire Tree Tops en het Tortillis Camp favoriet waren. Beiden waren midden in de natuur, waarbij de dieren tot aan de lodge konden komen, echt heel bijzonder.
Kortom Easy Travel, voor ons in de persoon van Fredy, heeft ons een onvergetelijke vakantie bezorgd.
Asante sana!

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2015

Well, a very big thank you to you, too, for your visits and your kind comments. It is great that your ten days here were enjoyable and that6 you saw all the animals you wanted to.
We believe that our driver-guides are the best, but it is more important what our visitors think.
Thank you for your opinions!

12 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben via Matoke, Easy Travel, een 10 -daagse safari gedaan in Tanzania. We hebben Tarangire, de Ngorongoro krater en de Serengeti bezocht. Wat een fantastische vakantie hebben we gehad. Ik ben vooral onder de indruk van de Serengeti; zo groen, zo groot en wat een dieren! De migratie van de gnoes, zebra's en gazellen was indrukwekkend. Zoveel dieren in een ellenlange rij. We stonden er met de jeep middenin, maar je hoort alleen de krekels. Meer dan 80 leeuwen gezien, soms liepen ze gewoon voor onze jeep langs. Onze gids Fredy was fantastisch; hij vertelde enthousiast over de omgeving, de dieren en regelde alles tot in de puntjes! Ook de lodges waren prachtig. Kortom een reis om nooit meer te vergeten!

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2015

Very pleased to know that you will never forget your time here in Tanzania, it was a pleasure to receive you as guests. The Serengeti is a very special place, thank you for sharing your thoughts with other, future visitors.

9 november 2015 beoordeeld

Via Matoke Tours hebben we een 10 daagse safari geboekt in Tanzania. Op het vliegveld in Arusha werden we opgehaald door onze gids en chauffeur Fredy. Het is een eerste kennismaking die in de volgende 10 dagen uitgroeid tot een bijzondere vriendschap. Fredy vertelt ons heel veel over zijn land, de cultuur, de verschillende parken en dieren. Hij zag dieren al lang voordat wij ze zagen met de verrekijker. We hebben heel veel plezier gehad en veel geleerd over Tanzania. Hij is een echte ambassadeur voor zijn land.
We hebben in geweldige lodges geslapen. Tortilis Camp was echt heel bijzonder evenals Ngorongoro Farmhouse. Wat we gezien hebben is niet vast te leggen met foto's of verhalen. Het was onbeschrijvelijk indrukwekkend. Nu nog 7 dagen naar Zanzibar om na te genieten.

Henry,

Thank you for your comments - and I hope your time in Zanzibar was suitably relaxing.

Maybe we will see you again, some day.

5 oktober 2015 beoordeeld

Wij hebben via Matoke tours een 10 daagse safari reis met privé chauffeur geboekt naar Tanzania met 5 dagen verlenging aan het strand van Zanzibar. Wij hebben al veel gezien van de wereld maar dit was de mooiste en meest perfecte vakantie ooit!
Nicole van Matoke heeft met ons een perfect uitgebalanceerd programma opgesteld met geweldige accommodaties!
Easy travel heeft ons in Tanzania professioneel te woord gestaan en ervoor gezorgd dat alles in Tanzania en in Zanzibar perfect was geregeld, maar onze grootste dank gaat uit naar Edward onze chauffeur, want deze meest geweldige ervaringen ooit hebben we aan hem te danken. Hij is zo professioneel en zo aardig en beleefd. Niets is hem teveel om het jou naar de zin te maken. Zo rijdt hij net zo lang tot hij je bij de leeuwen, de cheeta's en de luipaarden heeft kunnen laten zien. Hij heeft ons naar de migratie van de gnoe's en zebra's gebracht. Terwijl wij in de truck de wildlife stonden te bewonderen vertelde hij alles en met groot enthousiasme wat er maar te leren valt over het wildlife in de parken. Ook toonde hij zich een ware collega en een kundig man toen hij een andere chauffeur met zijn truck uit de modder wist te bevrijden. De amerikanen in die truck riepen hem dan ook uit tot hun grote held! Je voelde je veilig en beschermd en hij was prettig gezelschap. Ja mede dank zij hem is onze vakantie de meest perfecte vakantie geworden. Dank je wel Edward!! We zullen je nooit vergeten!!

Musaddiq G, Director of Sales van Easy Travel & Tours Ltd, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2015

Jacqueline,

Your words are very kind, we take great encouragement from our visitors' satisfaction and it sounds like you had a very good time. We appreciate you taking the time to share your experience with others who might be considering a safari here in Tanzania.

Do come and visit again, we would be delighted to welcome you!

1 oktober 2015 beoordeeld

We hebben via Matoke Tours in Nederland een vakantie geboekt naar Tanzania, inclusief Zanzibar. Het was een reis om nooit te vergeten! De eerste dag werden we opgehaald door onze gids en naar het reisbureau van Easy Travel gebracht. Daar kregen we uitgebreid informatie over wat we gingen doen de komende dagen op safari. De safari was waanzinnig en overtrof al onze verwachtingen. We hebben zoveel dieren van zo dichtbij gezien. Mede dankzij onze fantastische gids Mariki hebben we zoveel dieren gespot. De overnachtingen waren prima, Leuke ervaringen om midden in het park te slapen met de giraffen en zelfs leeuwen naast je tent!

Zanzibar was vervolgens relaxen en ontspannen. Een topvakantie voor ons!

@our guide Mariki: Thank you so much for making this trip unforgettable! It was an awesome experience and we enjoy the memories en pictures every day!

We are so glad your trip on safari and your 'chillout' time in Zanzibar was a success. Thank you for your kind comments, we are flattered by them. Do come again!

Kind regards,

Reizigers die Easy Travel & Tours Ltd bekeken, bekeken ook

In Easy Travel & Tours Ltd geweest? Deel je ervaringen!