“Lekker eten & koffie”

Keukens: Diner, Internationaal, Café
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek voor ontbijt & lunch! Zoetigheden, maar ook sandwiches met gegrilde kip bv. Ruimte is wel heel donker en klein.

1 juni 2016 beoordeeld

Goed restaurant in Arusha met een westerse kaart en bijbehorende westerse prijzen. Het personeel is vriendelijk en servicegericht.

14 oktober 2013 beoordeeld

Lekkere koffie, vriendelijke mensen.
leuk als er iemand bij je gezelschap is die Swahili begrijpt en kan spreken.

• Sfeer
1 maart 2013 beoordeeld

Heerlijke koffie, een goede kaart en zeer vriendelijke bediening. Een vaste hang out voor mij als ik in Arusha ben en altijd weer genieten!

16 februari 2013 beoordeeld

Gezellig. Even naar binnen voor een snelle lunch met heerlijke koffie of zo maar even een praatje maken onder het genot van een drankje

Reizigers die Africafe bekeken, bekeken ook

Arusha, Regio Arusha
Arusha, Regio Arusha

In Africafe geweest? Deel je ervaringen!