“Perfect place for relaxing”
Beoordeling van Arusha Planet Lodge

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Arusha Planet Lodge
Beoordeeld als nr. 3 van 42 hotels in Arusha
14 november 2016 beoordeeld

Via Augustine Adventure kwamen we hier. Heerlijk hotel om als basis te gebruiken naar de diverse parken. Ook een perfecte plek om te relaxen. Goede service, erg vriendelijk personeel. Lekker eten in het restaurant en de bar heeft goede cocktails!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je even tot rust wilt komen is dit een hele mooie plek. Erg mooie tuin met zwembad, waar wij helaas niet in hebben gelegen door ons drukke schema. Zeer vriendelijk personeel, lekker eten, kamers netjes en de douche is lekker warm en een stevige straal, wat niet altijd gegarandeerd is in Tanzania. Zeker een aanrader.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld

Door Matoke tours Den Bosch in samenwerking met Easy Travel ( lokale partner ) gekozen voor mijn verblijf ! Goed vertoeven... Volgende keer een paar dagen extra boeken. Lokale partner Easy Travel is overigens een paar stappen verwijderd van deze lodge, dat is ook wel handig.

Verbleef: Juli, 2016, reisde alleen
25 juli 2016 beoordeeld

Aan het begin en het einde van onze safari verbleven wij in deze lodge in Aruscha, zo'n 45 minuten van de AirPort Kilimanjaro. De plek is veilig en rustig, achter de hekken. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, mooie tuin en fijne, schone, koele kamers in stenen hutten, met eigen terrasje. Goede bedden met klamboe's. Badkamer niet overdreven luxe, maar prima. Eetzaal beetje ongezellig met slechte verlichting, daarentegen wel weer een gezellig terras met vuur. Niet een hotel om een hele vakantie te verblijven, zeker wel om 1 à 2 dagen te acclimatiseren en in de sfeer van Afrika te komen.

Kamertip: Lodge 1 ligt het dichtst bij hoofdgebouw, maar verder van het zwembad. Niet rolstoeltoegankelijk.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
PlanetLodges, Owner van Arusha Planet Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

Dear Barbara H,
Thank you for taking time to share your feedback here. I am glad you found Planet Lodge to be safe, quiet, clean and staff friendly and helpful. Your thoughts on dining room lighting are also noted and already we are working on enhancing lighting in the whole restaurant while keeping a good balance of creating the right ambiance while also providing proper lighting to the patrons. I particularly appreciate that you shared this with the Manager while here, asante sana!
Kind regards,
PL Team & Management

27 oktober 2015 beoordeeld

Omdat we 's nachts aankwamen en toch enige rust nodig hadden voordat we aan onze safari zouden beginnen hadden we een "overnachting" iets buiten de hectiek van Arusha in Planet lodge gekozen.
Dit was een goede keuze omdat zowel omgeving als het gastvrije personeel ons direct het afrikaanse vakantiegevoel bezorgde. Geen overdreven luxe maar alles wat je nodig hebt. Indien je een plaats nodig hebt na of voorafgaand aan je vlucht of je wil ontsnappen aan de chaos van Arusha een prima plek.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven in planet lodge na onze safari en voor & na onze Mount Meru trekking. Zeer mooie propere kamer, heel vriendelijk personeel en deugddoende warme douches. Mooie groene tuin met zwembad waar het heerlijk verkoelen is. Het is allemaal basic luxe maar zeer welkom na Safari. Minpuntjes: vrij dure laundry tarieven en matige wireless verbinding

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
2 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en veilige plek voor 1 of 2 overnachtingen. Geeft geen enorm luxe gevoel, maar wel direct het Afrika gevoel. Lekkere tuin om te relaxen. Kamers simpel, maar Ok. Bediening meer dan vriendelijk. Omgeving is niets te doen, dus kom vooral om te relaxen bij het fijne zwembad.

Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Arusha bekeken
op 5,6 km afstand
Kigongoni Lodge
nr. 10 van 42 in Arusha
139 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Arusha Planet Lodge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Arusha Planet Lodge

Adres: Plot 2271, Moshono Village, Arusha, Tanzania
Locatie: Tanzania > Regio Arusha > Arusha
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 42 hotels in Arusha
Prijsklasse: € 76 - € 131 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Arusha Planet Lodge 3*
Aantal kamers: 28
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Arusha Planet Lodge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?