Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

De weg ernaartoe is een uitdaging ... maar dan heb je wel wat! Heel vriendelijk personeel en het onderkomen is erg leuk en speels.
Bijzonder leuk en interessant de plaatselijk excursies naar school of koffie plantage met coffie proeverij onder begeleiding van een locaal vrouwenkoor. Hier hebben wij immens van genoten en veel plezier met hun gehad. Een locale gids verteld interessante wetenswaardigheden... heel leuk!

Datum van verblijf: februari 2019
Frank R, Manager van Kiboko Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019

Thanks so much for your very positive review, it will help us to get more clients from all over the world. Also we are happy to read that you appreciate the service and food from our staff. Welcome again..Karibu tena!

"Socially Responsible Tourism"

Warm Regards,
Joyce , Frank & Kiboko Lodge Team.

Beoordeeld op 19 maart 2019

Aan het eind van onze vakantie hier een aantal dagen heerlijk vertoefd. Zicht op Mount Meru en op de top van de Kilimanjaro. 's Avonds een prachtige sterrenhemel bij het kampvuur. Attente en vrolijke bediening tijdens de goed verzorgde maaltijden. Zeker aan te raden is de koffietour en een bezoek aan de Watoto Foundation. De locatie is wel afgelegen, maar zeer de moeite waard!

Datum van verblijf: december 2018

Dear Van Bfam,

Good to read that you took time to write about your stay at our Kiboko Lodge ‘a birds paradise’ and you appreciate our service and food. It is indeed very special to have this Lodge in the community of Ngurdoto village and in a beautiful environment with a fantastic view to Mount Meru and Kilimanjaro.

Your Visit is their future!

Best Regards,
Joyce, Frank & Kiboko Lodge Team

Beoordeeld op 17 februari 2019

Een warm ontvangst zorgde voor een voortreffelijk verblijf in deze mooie accommodatie. Vriendelijk personeel en een schitterende start voor ons, te korte, verblijf in Tanzania.
De ruimtes waren mooi, het eten goed verzorgd en we voelden ons er erg welkom.

Kamertip: Erg goede plek voor overnachting
Datum van verblijf: februari 2019

Dear Gribling,

It is correct that our ‘birds paradise’ is a wonderful place to stay and we are happy to see that you enjoyed it so much. That our team has given you a good service and the food was delicious makes us very happy. Hope to see you again.Karibu tena....

Best Regards,
Joyce, Frank & Kiboko Lodge Team.

Beoordeeld op 11 december 2018

Wij hebben hier een dagen gezeten na een week van drukke safari's. De omgeving maar ook het hulpvaardige vrolijke personeel geven je een goed gevoel. Enorm leuk team.
Redelijk aantal excursies in de omgeving maar deze zijn zoals veel dingen in Tanzania alleen echt met de auto te bereiken. De mensen van de lodge Zijn ook hier hulpvaardig

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Als onderdeel van een werkgelegenheidsproject voor kansarme jongeren toch een heel goed niveau halen.
Respect voor het team dat dit steeds weer lukt.
De weg naar de lodge is pittig maar dan zit je wel aan de rand van het Arusha National Park met een weergaloos uitzicht op Mt Meru.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde alleen