Beoordeeld op 19 maart 2019

Aan het eind van onze vakantie hier een aantal dagen heerlijk vertoefd. Zicht op Mount Meru en op de top van de Kilimanjaro. 's Avonds een prachtige sterrenhemel bij het kampvuur. Attente en vrolijke bediening tijdens de goed verzorgde maaltijden. Zeker aan te raden is de koffietour en een bezoek aan de Watoto Foundation. De locatie is wel afgelegen, maar zeer de moeite waard!

Datum van verblijf: december 2018
Frank R, Manager van Kiboko Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019

Dear Van Bfam,

Good to read that you took time to write about your stay at our Kiboko Lodge ‘a birds paradise’ and you appreciate our service and food. It is indeed very special to have this Lodge in the community of Ngurdoto village and in a beautiful environment with a fantastic view to Mount Meru and Kilimanjaro.

Your Visit is their future!

Best Regards,
Joyce, Frank & Kiboko Lodge Team

Beoordeeld op 17 februari 2019

Een warm ontvangst zorgde voor een voortreffelijk verblijf in deze mooie accommodatie. Vriendelijk personeel en een schitterende start voor ons, te korte, verblijf in Tanzania.
De ruimtes waren mooi, het eten goed verzorgd en we voelden ons er erg welkom.

Kamertip: Erg goede plek voor overnachting
Datum van verblijf: februari 2019

Dear Gribling,

It is correct that our ‘birds paradise’ is a wonderful place to stay and we are happy to see that you enjoyed it so much. That our team has given you a good service and the food was delicious makes us very happy. Hope to see you again.Karibu tena....

Best Regards,
Joyce, Frank & Kiboko Lodge Team.

Beoordeeld op 11 december 2018

Wij hebben hier een dagen gezeten na een week van drukke safari's. De omgeving maar ook het hulpvaardige vrolijke personeel geven je een goed gevoel. Enorm leuk team.
Redelijk aantal excursies in de omgeving maar deze zijn zoals veel dingen in Tanzania alleen echt met de auto te bereiken. De mensen van de lodge Zijn ook hier hulpvaardig

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Als onderdeel van een werkgelegenheidsproject voor kansarme jongeren toch een heel goed niveau halen.
Respect voor het team dat dit steeds weer lukt.
De weg naar de lodge is pittig maar dan zit je wel aan de rand van het Arusha National Park met een weergaloos uitzicht op Mt Meru.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Na een aantal jaren van sponsoring van de Watoto Foundation was het geweldig om te zien wat deze stichting in bijna vijftien jaar heeft bewerkstelligt. Door deze eco-lodge te bezoeken help je ex-verslaafde straatjongeren aan een toekomst. Hun verhalen hebben ons diep geraakt.

We zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben genoten van de sfeer, het eten en de mensen. De lodge is schoon, stijlvol en ligt op een prachtige plek. Met een beetje geluk zie je het nijlpaard! (Kiboko in Swahili) De route erheen zorgt ervoor dat je een indruk krijgt hoe de mensen hier leven. Indrukwekkend.

De perfecte plek om je rondreis te starten of te eindigen en Arusha NP te bezoeken.

Een leuke schommel voor de kids, het haardvuur en het fijne restaurant maakten het af.

Datum van verblijf: augustus 2018
William K, Manager van Kiboko Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018

Dear Sabine,

Thanks for your nice review and we appreciate very much for supporting Watoto Foundation projects in Tanzania,
where our students get a 4 years education also for the hotel Industry. To visit the Arusha National Park is indeed a very nice safari in one of the most beautiful parks of Tanzania with the highest density per Km2 for giraffes in the world.

Greetings,
Frank and his team,