“Niet alleen een restaurant”

Via Via Caltural café - Arusha
Geclassificeerd als nr. 16 van 137 Restaurants in Arusha
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan via via werden wij getrakteerd op een dansles van jongeren, aangezien het danspodium zich naast het restaurant bevindt! Het restaurant ligt erg verborgen, waardoor je helemaal niet meer het gevoel hebt in een stad als Arusha te zijn, maar meer in de bossen. Fascinerend is ook de kunstgalerij die aangesloten zit bij het restaurant, waar veel kunstenaars ook lessen aanbieden! Het eten was oke, maar vooral gezellig om een biertje te drinken met vrienden!

13 juni 2016 beoordeeld

Op dit moment was het erg rustig. Erg populair bij jongeren. Maak kennis met de Tanzaniaanse moderne en creatieve jongeren. Free Wifi idee in de stad!
Redelijke maaltijden.

12 juni 2016 beoordeeld

We hebben op een korte shoppingtrip in Arusha even halt gehouden voor een snelle hap in het Via Via cafe. Het eten en de bediening was ok, de plek zelf oogde een beetje onderkomen. Zeker een leuke plek voor backpackers en globestrotters...

30 september 2015 beoordeeld

Gewoon iets gedronken om de sfeer te proeven maar er was jammergenoeg geen volk.....Leuke souvenirswinkeltjes met vaste prijzen.

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Via ligt in het centrum van Arusha, naast het spierwitte National Natural History Museum. Midden in het groen aan de oever van de Themi rivier. De uitstraling is Afrikaans, maar de kaart heeft sterk Europese invloeden. Zelfs de Café Liegeois prijkt er op. Onze gerechten (tomatensoep, kip in cocos, kingfish, gebakken banaan met ijs) waren prima bereid met goede, verse ingrediënten. Zoals praktisch overal in Tanzania was de smaak wat vlak, te weinig kruidig. De bediening was allervriendelijkst en zette op ons verzoek het geluid van de te dominante video muziek clips wat zachter. De doelgroep is het jongere backpackers publiek, maar ook oudere jongeren kunnen zich er thuis voelen!

Reizigers die Via Via Caltural café - Arusha bekeken, bekeken ook

In Via Via Caltural café - Arusha geweest? Deel je ervaringen!