Van tevoren boeken

4 beoordelingen
vanaf US$ 690,00
Meer info
Beoordeeld op 21 oktober 2018

Ongelooflijk uitzicht en veel dieren. We zijn er een gehele dag verbleven en onze ogen uitgekeken. Prachtige dieren en prachtige natuur.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Waanzinnig alleen de weg naar dit National Park toe is al fantastisch. Met in de ochtend de mist en dauw op de kraterrand je waant je bijna in een jurrasic park setting. Fenomenaal uitzicht bij helder weer. De krater is prachtig met heel veel wildlife.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

We verbleven daar als koppel 1 nacht in het Sanctuary Camp. Een luxe belevenis op alle vlakken !! Super goed eten en door de mensen wordt je echt in de watten gelegd. Zelfs een elektrisch dekentje ontbrak niet in onze tent ! Direct aan de ingang van het park, dus ideale ligging ook !

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Echt waanzinnig mooi om in de krater naar de grote verscheidenheid aan dieren te kijken. Naast een leeuwenfamilie die bijna een warthog vingen, was het hoogtepunt de vrouwtjesneushoorn die we daar zagen!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018

de kleine migratie gezien van oost naar west in de krater: zebra's links en gnoe's rechts. helaas geen neushoorn maar wel prachtige cheeta's

Datum van activiteit: juli 2018