“Eten”

Keukens: Barbecue
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, heel goedkoop, kraampje op straat, basic, veilig, authentiek, gegrilde kip of beef met groenten

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Indische eten, keuze uit verschillende soorten gerechten, vriendelijke eigenaar en 100% halal. Thank you Khan!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, lekker gekruide kip, lekkere sausjes en prima Samoa’s. Niet zo goedkoop voor Tanzania

4 maart 2017 beoordeeld

Het is even wennen al je komt aanlopen; een aantal rokende bbq's op straat en lange tafels onder luifels van de (gesloten) winkels in de straat. Maar het geboden eten (uiteraard vlees) is heerlijk en de bediening attent en aardig. Naast het vlees worden frites, 'salades' en pita broodjes geserveerd. Allemaal vers en allemaal lekker.
Als je snel, eenvoudig en lekker wil eten midden in het hart van Arusha is dit de beste plek. Een aanrader.

9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 10 mensen vanuit het hostel besloten we richting Khan's BBQ te gaan omdat we goede verhalen hadden gehoord. Bij aankomst werden we buiten aan een tafeltje gezet aan de straat, naast de BBQ's, waar omdat het eigenlijk een beetje een losstaand restaurant is, niet heel veel te zien is op straat behalve een lege donkere straat. Los van de zwerfkatten die tussen je benen doorliepen was het echt gezellig en leuk om Khan himself in actie te zien bij de BBQ. Menukaarten zijn er niet en hij raadde ons dan ook aan een mix grill te nemen waarin hij voor 10 personen vlees op tafel verspreidde. Het vlees was echt heel lekker, al was ik als jongen wel blij dat we met 8 meiden waren, want de portie op zichzelf was niet voldoende om m'n eetlust te temmen. Kortom een zeer leuk concept en zeker de moeite waard om even langs te gaan bij Khan

Reizigers die Khan's BBQ bekeken, bekeken ook

In Khan's BBQ geweest? Deel je ervaringen!