“Weer geweldig!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Novotel Taipei Taoyuan International Airport
Beoordeeld als nr. 2 van 151 hotels in Taoyuan
17 mei 2017 beoordeeld

we hadden een stopover in Taipei en vertrekken de volgende morgen weer vroeg dus dit is de ideale plek om te overnachten.
Na middag in de stad te zijn geweest nu erg makkelijk met metro naar stad en weer terug, naast hotel is een metrostation.
Verblijf was weer erg goed met lekker bed, mooie kamer en heerlijk onbijt vanaf 5:30 daarna met gratis hotel shutlle in 10 min weer op vliegveld.

Kamertip: Vraag kamer met uitzicht op vliegveld
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie
EricRimbeuf, 總經理 van Hotel Novotel Taipei Taoyuan International Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2017

Geachte reiziger62,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Taipei Taoyuan International Airport erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Eric Rimbeuf

29 oktober 2016 beoordeeld

Novotel Airport Hotel Taipei. Uitstekend bereikbaar via een frequente gratis shuttle-dienst. Kamer met goede voorzieningen op de premier floor.
Op deze verdieping is het gratis gebruik van de premier lounge inbegrepen, met vriendelijke en hulpvaardige bediening.
Kamer was erg net met een uitstekend bed. Geluidsisolatie van uitstekende kwaliteit. Kamer met uitzicht naar de vliegstrip was helemaal geen probleem met geluidshinder!
Vriendelijke frontdesk personeel

Kamertip: Kamers met uitzicht naar de landingsbaan.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
EricRimbeuf, 總經理 van Hotel Novotel Taipei Taoyuan International Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2016

Dear Johno,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Taipei Taoyuan International Airport.

I am sorry that I only can reply you in English. But it is always a pleasure to receive such a positive feedback from you. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Sincerely,

Eric Rimbeuf
General Manager
Novotel Taipei Taoyuan International Airport

9 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel, jammer dat het zwembad niet open was, maar de sportfaciliteiten zijn super. Kidscorner is alleen een blokken tafel, maar voor doorreis doeleinden best ok. Wel wat ver van Taipeh centum. Een bezoek aan 101 moeten wij spijtig overslaan

Verbleef: December, 2013
Pairaud, General Manager van Hotel Novotel Taipei Taoyuan International Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2013

Dear Guest,

Thank you very much for sharing online the experience of yoru stay with us at Novotel !

It is nice to kjnow that you have enjoyed the location of our Transit Hotel, and the well being of our facilities ....
Apologize for the pool closed, every first Monday of the month, for cleaning and maintenance purposes !

We are looking forward to welcoming you back !

Kind Novotel regards,

• Verbleef: Mei, 2011, reisde voor zaken
driebergen
8 april 2011 beoordeeld

• Verbleef: Maart, 2011, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Taoyuan bekeken
op 1,5 km afstand
Freedom Design Hotel
nr. 16 van 151 in Taoyuan
37 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Novotel Taipei Taoyuan International Airport geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Novotel Taipei Taoyuan International Airport

Adres: No.1 Terminal South Road, Dayuan Town, Taoyuan 33758, Taiwan
Locatie: Taiwan > Taoyuan
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 151 hotels in Taoyuan
Prijsklasse: € 108 - € 167 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Novotel Taipei Taoyuan International Airport 5*
Aantal kamers: 360
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Accorhotels.com, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, Ctrip TA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Novotel Taipei Taoyuan International Airport met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?