Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch

Wow! Wat een ervaring en avontuur. Alles van te voren gemakkelijk doorgestuurd per mail en de ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
963jeffreyv
Tuktuk

Bij het huren van de tuktuk was alles tot in de puntjes geregeld en de tuktuk was in goede staat ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 1.488,00
vanaf US$ 1.526,00
vanaf US$ 450,00
Beoordeeld op 3 september 2019

Via Dayan hebben we de tuktuk gehuurd, 3 weken. Geen problemen onderweg gehad. De vrijheid was geweldig! Goede service en prijs.

Datum van activiteit: september 2019
chin3624, Owner van Ceylontusker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Dear sir/madam,

Thank you

Beoordeeld op 20 augustus 2019

Via internet hoorden wij over de mogelijkheid om door Sri Lanka te toeren met je eigen tuktuk. Eigenlijk waren we meteen enthousiast over het idee, maar we hadden wel 1 vraag: zou het wel lukken met 2 kids (9 & 6 jaar)? Na 3 weken toeren met onze rode tuktuk MET roofrack komen we maar tot 1 conclusie: JAZEKER!! Een tuktuk geeft je zoveel vrijheid om het land echt te verkennen. Je ervaart het ook heel anders dan wanneer je rondreist met een taxi/prive chauffeur. Alle Sri Lankanen vinden het superleuk dat je hun land verkent met hun lokale voertuig waardoor je erg snel contact maakt en zeer leuke reacties krijgt. We hebben ons geen moment verveelt tijdens het rijden. En we hebben toch ongeveer 1000 km afgelegd.
Alles was supergoed geregeld door Dayan +94776685331. We hebben hem zelf nooit ontmoet aangezien we de tuktuk in Trinco hebben laten bezorgen en op laten halen in Galle. Zijn medewerkers waren op de afgesproken plaats en tijd zoals afgesproken, tuktuk werd geleverd met een roofrack, rijbewijzen klopten en rijles op een fijne manier gegeven. Ceylontusker is zeker een aanrader. Erg flexibel bedrijf met goeie tips. Communicatie het beste via whatsapp.

Datum van activiteit: juli 2019
chin3624, Owner van Ceylontusker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben bij Dayan een tuktuk gehuurd voor 17 dagen, absoluut een aanrader. Ontzettend leuke manier om door Sri Lanka te reizen! Service is hier goed, rijbewijzen zijn voor aankomst al geregeld, bij aankomst nemen ze de tijd voor je om alles goed uit te leggen en een rijles te geven. We hebben voor een nette prijs ook nog een transport van de tuktuk van Kandy naar Ella kunnen regelen, zodat we zelf dit stuk met de trein konden zien. Contact verloopt voornamelijk via Whatsapp, je krijgt hierbij snel antwoord op je vragen. Hele aardige en sociale mensen die het leuk vinden dat we hun land bezoeken. Zou het zeker adviseren om je tuktuk hier te huren!

Datum van activiteit: juli 2019
chin3624, Owner van Ceylontusker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Wij hebben 3 weken met veel plezier rondgereden met 2 bij Dayan gehuurde tuktuks. Vooraf hadden we al contact gehad waardoor onze rijbewijzen al klaar lagen bij aankomst. We hebben uitgebreid les gekregen en nog een extra rondje gereden om meer vertrouwen te krijgen tijdens het rijden met de tuktuk.
De borg hebben wij in euro's betaald zodat we niet veel rupees terug kregen aan het eind van de reis.
Bij vragen wordt er snel gereageerd via what's app.
De laatste dagen regende en waaide het erg waardoor wij het niet zagen zitten om terug naar Negombo te rijden. Toen we daarover belden was het geen enkel probleem om de tuktuks een dag later te laten ophalen in Unawatuna voor een goede prijs! Super service!
Wij hebben een hele mooie reis gehad en door het rijden in de tuktuk hadden we veel contact met de locale bevolking! We raden het zeker aan om de tuktuk bij Dayan te huren!

Datum van activiteit: augustus 2019
chin3624, Owner van Ceylontusker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben 21 dagen rond gescheurd met een Tuktuk van Dayan. Goeie prijs en prima wagentje over kleine schade deed hij ook niet moeilijk en bij terugkomst werden we gratis naat het Airport Hotel gebracht gewoon top.

Datum van activiteit: augustus 2019