“Super goede service en vriendelijke eigenaar!”
Beoordeling van Paloma restaurant

Paloma restaurant
Geclassificeerd als nr. 23 van 263 Restaurants in Negombo
4 weken geleden beoordeeld

Wij waren op zoek naar de heerlijke sri lankaanse honing-kokospannenkoekjes zodat we deze mee konden nemen voor onze terugreis, maar konden ze nergens vinden. De eigenaar bood toen aan dat zijn vrouw ze speciaal voor ons kon maken, ondanks dat ze niet op de kaart stonden, en ze waren heerlijk! We werden erg gastvrij ontvangen en hebben in de wachttijd een heerlijke zelfgemaakte ice tea gedronken. Je moet even weten waar het zit (wij kwamen er toevallig met de tuk tuk langs) maar is het dus zeker waard :)

Datum van bezoek: september 2019
Udaya S, Owner van Paloma restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thanks You Ma'am...

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Sri Lankaanse gerechtjes en een super vriendelijke bediening.
We zijn hier op aanraden van de receptie van ons verblijf binnen gewandeld en hebben er geen spijt van gehad. Perfecte eerste avond

Datum van bezoek: september 2019
Udaya S, Owner van Paloma restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thanks You Sir...

19 juli 2019 beoordeeld

Super lekker eten, leuk dat het allemaal vers wordt gemaakt. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2019
Udaya S, Owner van Paloma restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2019

Thanks you Sir..

14 juli 2019 beoordeeld

Vriendelijke uitbater, internationale gerechten, goede prijs/kwaliteit verhouding, prima service, fijne sfeer, een aanrader in Negombo!

Datum van bezoek: juli 2019
Udaya S, Owner van Paloma restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Thanks you ma'am..

25 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de bediening is heel prettig. De eigenaar heeft over de hele wereld gewerkt en weet van wanten. Niet hoogdravend maar down to earth. Heerlijk ontbijt

Datum van bezoek: maart 2019
Udaya S, Owner van Paloma restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Dank u meneer...

Reizigers die Paloma restaurant bekeken, bekeken ook

Negombo, Westelijke Provincie

In Paloma restaurant geweest? Deel je ervaringen!