“Vijf sterren waardig”
Beoordeling van Le Cafe De Celiska

Le Cafe De Celiska
Geclassificeerd als nr. 33 van 53 Restaurants in Praslin
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We reden langs deze plek en stopten voor de lunch. We hadden geen reviews gelezen maar mensen, lees deze wel en kom hier lunchen !
Mooie salade met gerookte vis en overheerlijke tonijn sandwich. Vriendelijke bediening en heel schoon. Wachten is met dit uitzicht überhaupt geen issue en .... je bent op vakantie dus waarom zou je je hier druk om moeten maken.

Datum van bezoek: september 2019

Datum van bezoek: maart 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Le Cafe De Celiska bekeken, bekeken ook

In Le Cafe De Celiska geweest? Deel je ervaringen!