“niet gegeten”

Geclassificeerd als nr. 26 van 105 Restaurants in Mahé
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 april 2016 beoordeeld

Wij waren hier eigenlijk voor de tour in de rumfactory. Wat een teleurstelling. De tourguide had er geen zin in dus de tour ging ook gewoon niet door. Dit kregen we ook pas na een half uur in het restaurant te horen. Onze cocktail kon niet gemaakt worden omdat de ingredienten er niet waren, maar de jus 'd orange was prima. Restaurant zag er prima uit, maar wij zijn niet gebleven. Omgeving van het oude plantagehuis ook erg mooi. Gelukkig was 1 van de personeelsleden van de rumbrouwerij bereid om ons een korte uitleg te geven. Dus toch nog een beetje gezien.

Schrijf een beoordeling

30 oktober 2014 beoordeeld

prachtig verbouwd plantagehuis met de mogelijkheid om in de buitenlodge te zitten onder de zachte wind van de plafondventilatoren. Creools eten met een westerse twist, heel veel keuze aan cocktails en erg lekker. klassieke en attente bediening. Helaas maar 3 dagen per week open. Door de lokatie alleen per auto bereikbaar maar zeer de moeite waard.

28 november 2013 beoordeeld

Een sfeervol oud plantagehuis met een uitgebreide kaart.
Langs de kustweg bij Anse Royale en Au Cap.
Heerlijk gegeten op de veranda aan de tuinzijde.
Bij het huis is onder andere een kruidentuin en een rumdestilleerderij, zeker ook de moeite waard om overdag een rondleiding te doen. Meerdere keren per week is er live muziek.

• Sfeer
22 oktober 2013 beoordeeld

groot plantagehuis, authentieke sfeer ! goed eten, o.a. vleermuis !
Vergeet niet de takanaka rum te proeven !

18 oktober 2013 beoordeeld

Hier stond eindelijk vleermuis op de kaart! vooraf kon je verschillende rumsoorten proberen waar de regio bekend om staat. Ook hier is de kokosrum een aanrader. Ook de in rum-cola geglazuurde spare-ribs zijn een aanrader!

Reizigers die La Plaine St. Andre bekeken, bekeken ook

In La Plaine St. Andre geweest? Deel je ervaringen!