TripAdvisor

Keukens: Israelisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurant een sfeervolle straat in Jaffa. Lekkere menukaart en leuk personeel. Topavond gehad.

Datum van bezoek: september 2019

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg gezellig en leuk ingericht restaurant. Zeker in de avond zit je er fijn. Goed eten en ook aardige bediening. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
18 juli 2019 beoordeeld

Op onze laatste avond in Tel Aviv zijn we hier gaan eten. Helaas hadden we maar een kleine fooi kunnen geven, omdat onze sjekels op waren. Ze hadden het dubbel en dwars verdiend. De bediening is vriendelijk, het restaurant is sfeervol aangekleed en het eten heerlijk. De kip curry en de Moussaka zijn in ieder geval een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
21 april 2019 beoordeeld

Op sabbat op zoek naar iets dat open is, Puaa was zo'n zaak die open was. Suppergezellig terras met allemaal ouderwetse leuke spulletjes. Het eten was superlekker. De bediening was zeer vriendelijk. Het enige jammere was dat de buur aan de overkant veel te luide muziek had opstraan. Maar dat is nu eenmaal typisch in Tel Aviv. Daar moet je mee leren omgaan.

Datum van bezoek: april 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

in alle kleine straatjes in jaffa, is er genoeg keus om te eten. deze was ons aanbevolen, en toevallig liepen we er langs.
dit zaakje heeft aan beide kanten van het straatje een terras (zoals ik het zag), wij konden binnen aan de bar zitten, in ww druk bezet restaurant.
we hebben 3 gerechten met zn 2en gegeten, wat achteraf wel wat te veel was - de porties zijn groot hier.
2 heerlijke kipschnitzels, met eronder een grote portie aardappelpuree. labane van geitenkaas, met een beetje olijfolie - echt super lekker, geserveerd met een iraqi pita. en we hadden gefrituurde bloemkool, maar deze was minder lekker dan verwacht.
de dames waren druk aan t werk, erg vriendelijk en blij te horen dat wij het zo lekker vonden.

ik vind het wel een aanradertje. het is allemaal
wat simpel, verschillende bordjes, een beetje kneuterig met tierlantijntjes - maar wel gezellig.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Puaa bekeken, bekeken ook

Tel Aviv, District Tel Aviv

In Puaa geweest? Deel je ervaringen!