17 november 2016 beoordeeld

Fantastisch gelegen hotel met prachtige kamers, een perfecte service, heerlijk eten en alle vrijheid...ontbijten wanneer je wilt, want je bent tenslotte om te ontspannen. Heerlijk eten, geen enkel probleem om een eigen fles wijn mee te nemen op het strand. Bediening en management zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam. De kamers zijn prachtig ingericht, heerlijke sanitaire faciliteiten, prima bed. De hele atmosfeer ademt klasse zonder poenerig te worden. Parkachtig gelegen op Lombok met een golfbaan op 5 minuten fietsen (gratis bij het hotel). Uitzicht op de vulkaan en mooie boottochten naar Gili vanaf het hotel mogelijk...

Kamertip: Het mooiste zijn de villa's met eigen zwembad en uitzicht op zee!
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Hanny Z, Manager van Hotel Tugu Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2016

Dear Alfred G,

Thank you for your review and for having chosen Hotel Tugu Lombok as part of your holiday destination.

So glad to know that you have enjoyed the entire stay from the beginning until you have left the resort with an unforgettable memory.

Once again for sharing your review via Trip Advisor and look forward to welcome you back in the future.

Kind Regards,
Hanny Zulfina
hanny@tuguhotels.com

26 oktober 2015 beoordeeld

Schitterend complex, mooi onderhouden......ingericht met antiek. Veel te zien met
2 zwembaden en 2 restaurants. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, waardoor
men het idee heeft helemaal weg te zijn. Zeer rustig gelegen.

Kamertip: Alle kamers zijn mooi. Zeker zeezicht nemen
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Tuguhotels1, Assistant Manager van Hotel Tugu Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2015

Dear isaises,

We thank you taking your time off to post a great review. We are delighted the way you have expressed your feelings about our little Tugu. We are very appreciative of your valuable feedback and are deeply encouraged by your comments of our pool and restaurants , illuminated antiques & the whole atmosphere of the hotel.

Thank you again for your nice comments. We hope to be welcoming you back to your peaceful "holiday home" sometime soon.

Kind regards,
Hanny Zulfina
hanny@tuguhotels.com

8 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel is ok en personeel ook maar het management is corupt !!!!!
Eten valt echt tegen ,van de manager moesten we maar elders eten ????
we zijn al ons geld gestolen uit de kamer safe.
Deze zijn absolut niet veilig en worden door het management geopend.
Safe werd open gedaan met de master sleutel want deze was niet open gebroken .
We zijn niet de enigen die dit voorhebben ,we hebben al enkele getuigenissen gevonden die net hetzelfde hebben tegen gekomen.
We worden zelfs beschuldigd dat we het zelf opgezet hebben
Alles maar dan ook alles doen ze om geen verantwoordelijkheid te nemen.
Alles en iedereen van het management is daar corupt
We reizen veel en altijd in 5 sterren hotels maar deze is zeker geen 5 sterren waard hoog uit 3

Kamertip: kamers aan de zee zijn ok
  • Verbleef: mei 2014, reisde met familie
1 augustus 2014 beoordeeld

We kunnen alle onderstaande lovende beoordelingen beamen. We vonden de uitstappen die door het hotel aangeboden werden wel duur ( zeker als je weet dat alles in indonesie zooo goedkoop is).we vonden het ook jammer dat enkel de toeristische trekpleisters voorgesteld werden. Waarom niet op zoek gaan naar kleine, authentieke dingen die niet/minder toeristisch zijn.

Kamertip: Niet alle kamers hebben even mooi uitzicht op oceaan.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
17 mei 2014 beoordeeld

Bijna twee uur rijden vanaf het vliegveld (wat in het donker jammer is van de prachtige tocht) maar... Dan beland je wel op een heerlijke plek.
Aan het strand, een prachtig zwembad, een heerlijke villa (helaas kozen wij niet voor 'zeezicht') op alle manieren wordt je verwend: bloemetjes, vriendelijke woorden, zeer attent personeel! Diner op het strand met vrienden, golfen op de mooie baan direct naast het hotel, een meer dan heerlijke massagebehandeling met uitzicht op strand en de ruisende zee.
En het afscheid: haast de reis waard: zo uitgezwaaid te worden!
Dank voor deze heerlijke en ontspannen drie dagen!

Verbleef: mei 2014