Beoordeeld op 26 oktober 2015

Schitterend complex, mooi onderhouden......ingericht met antiek. Veel te zien met
2 zwembaden en 2 restaurants. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, waardoor
men het idee heeft helemaal weg te zijn. Zeer rustig gelegen.

Kamertip: Alle kamers zijn mooi. Zeker zeezicht nemen
Datum van verblijf: september 2015
Tuguhotels1, Assistant Manager van Hotel Tugu Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2015

Dear isaises,

We thank you taking your time off to post a great review. We are delighted the way you have expressed your feelings about our little Tugu. We are very appreciative of your valuable feedback and are deeply encouraged by your comments of our pool and restaurants , illuminated antiques & the whole atmosphere of the hotel.

Thank you again for your nice comments. We hope to be welcoming you back to your peaceful "holiday home" sometime soon.

Kind regards,
Hanny Zulfina
hanny@tuguhotels.com

Beoordeeld op 8 augustus 2014

Het hotel is ok en personeel ook maar het management is corupt !!!!!
Eten valt echt tegen ,van de manager moesten we maar elders eten ????
we zijn al ons geld gestolen uit de kamer safe.
Deze zijn absolut niet veilig en worden door het management geopend.
Safe werd open gedaan met de master sleutel want deze was niet open gebroken .
We zijn niet de enigen die dit voorhebben ,we hebben al enkele getuigenissen gevonden die net hetzelfde hebben tegen gekomen.
We worden zelfs beschuldigd dat we het zelf opgezet hebben
Alles maar dan ook alles doen ze om geen verantwoordelijkheid te nemen.
Alles en iedereen van het management is daar corupt
We reizen veel en altijd in 5 sterren hotels maar deze is zeker geen 5 sterren waard hoog uit 3

Kamertip: kamers aan de zee zijn ok
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 1 augustus 2014

We kunnen alle onderstaande lovende beoordelingen beamen. We vonden de uitstappen die door het hotel aangeboden werden wel duur ( zeker als je weet dat alles in indonesie zooo goedkoop is).we vonden het ook jammer dat enkel de toeristische trekpleisters voorgesteld werden. Waarom niet op zoek gaan naar kleine, authentieke dingen die niet/minder toeristisch zijn.

Kamertip: Niet alle kamers hebben even mooi uitzicht op oceaan.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 17 mei 2014

Bijna twee uur rijden vanaf het vliegveld (wat in het donker jammer is van de prachtige tocht) maar... Dan beland je wel op een heerlijke plek.
Aan het strand, een prachtig zwembad, een heerlijke villa (helaas kozen wij niet voor 'zeezicht') op alle manieren wordt je verwend: bloemetjes, vriendelijke woorden, zeer attent personeel! Diner op het strand met vrienden, golfen op de mooie baan direct naast het hotel, een meer dan heerlijke massagebehandeling met uitzicht op strand en de ruisende zee.
En het afscheid: haast de reis waard: zo uitgezwaaid te worden!
Dank voor deze heerlijke en ontspannen drie dagen!

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 1 mei 2014

Als je eigenlijk van plan was om maar 2 nachten te blijven, maar er uiteindelijk 23 nachten blijft dan is er iets bijzonders aan de hand. De hele sfeer, locatie, ambiance, service, het fantastische eten, de prachtige kamers, het bijzondere antiek, werkelijk alles was top!
Wij zijn op heel veel mooie plekken geweest, maar Tugu op Lombok staat met stip bovenaan!

Datum van verblijf: april 2014