“Een must als je van historie houdt”
Beoordeling van Tjong A Fie's Mansion

Tjong A Fie's Mansion
Geclassificeerd als nr. 3 van 61 dingen om te doen in Medan
Attractiegegevens
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in medan bent is dit een plek die je bezocht moet hebben. Het geeft een goed beeld weer van de geschiedenis en opbouw van medan. Ook de gids in het museum zelf spreekt relatief goed Engels zodat je alles kunt vragen. Entree is 35000 idr pp

31 juli 2016 beoordeeld

Grappig museum met geschiedenis van de familie tjong a fie. Half uurtje ongeveer nodig. Moet je zelf beleefd hebben.

8 juni 2016 beoordeeld

Lopende door de drukke straat van het historische Medan werd ons oog naar dit mooie huis van de familie Tjong A Fie getrokken. Door één van de leden van de familie kregen we een uitvoerige rondleiding door dit mooie huis, met alle rijkdommen die zorgvuldig bewaard worden. Dit huis is een van de mooiste en schoonste plekken van Medan en in huis vond je een serene rust terug

9 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi huis met super leuke dingen. We
kregen een rondleiding, maar dit was niet echt een meerwaarde.

Bekijk meer beoordelingen
8 november 2015 beoordeeld

Dit was heet hoogtepunt van deze dag. Medan had wel flink last van smog em. ons vielen de Art Deco gebouwen een beetje tegen, maar dat is persoonlijk.

Reizigers die Tjong A Fie's Mansion bekeken, bekeken ook

In Tjong A Fie's Mansion geweest? Deel je ervaringen!

;