Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Populaire tours & activiteiten in en om Medan
vanaf US$ 260,00
Meer info
Beoordeeld op 9 januari 2016 via mobiele applicatie

Erg mooi huis met super leuke dingen. We
kregen een rondleiding, maar dit was niet echt een meerwaarde.

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 8 november 2015

Dit was heet hoogtepunt van deze dag. Medan had wel flink last van smog em. ons vielen de Art Deco gebouwen een beetje tegen, maar dat is persoonlijk.

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 8 oktober 2015 via mobiele applicatie

als je in Medan bent moet je dit kleine museum
zeker bezoeken. Prachtig en een fijne rondleiding aldaar.

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 10 mei 2015 via mobiele applicatie

Prachtig huis van Tjong A Fie. Veel historie hier. Erg leuk om te zien. Zeker doen bij bezoek aan Medan! Entree 35.000 roepia inclusief rondleiding met gids.

Beoordeeld op 18 december 2014

Als je Medan bezoekt, mag je het Tjong A Fie museum eigenlijk niet overslaan. Je gaat terug in de geschiedenis. Met name voor mensen die op zoek zijn naar iets uit de Nederlandse koloniale tijd, kunnen hier hun hart ophalen.

Datum van activiteit: oktober 2014