“Een prachtig voorbeeld van het huis van een belangrijke Chinese familie”
Beoordeling van Tjong A Fie's Mansion

Tjong A Fie's Mansion
Geclassificeerd als nr. 3 van 61 dingen om te doen in Medan
Attractiegegevens
8 juni 2016 beoordeeld

Lopende door de drukke straat van het historische Medan werd ons oog naar dit mooie huis van de familie Tjong A Fie getrokken. Door één van de leden van de familie kregen we een uitvoerige rondleiding door dit mooie huis, met alle rijkdommen die zorgvuldig bewaard worden. Dit huis is een van de mooiste en schoonste plekken van Medan en in huis vond je een serene rust terug

9 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi huis met super leuke dingen. We
kregen een rondleiding, maar dit was niet echt een meerwaarde.

8 november 2015 beoordeeld

Dit was heet hoogtepunt van deze dag. Medan had wel flink last van smog em. ons vielen de Art Deco gebouwen een beetje tegen, maar dat is persoonlijk.

8 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

als je in Medan bent moet je dit kleine museum
zeker bezoeken. Prachtig en een fijne rondleiding aldaar.

Bekijk meer beoordelingen
10 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig huis van Tjong A Fie. Veel historie hier. Erg leuk om te zien. Zeker doen bij bezoek aan Medan! Entree 35.000 roepia inclusief rondleiding met gids.

Reizigers die Tjong A Fie's Mansion bekeken, bekeken ook

In Tjong A Fie's Mansion geweest? Deel je ervaringen!