28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dit kleinschalige resort word je vriendelijk ontvangen door de (Nederlandstalige) eigenaresse. Er staan 7 ruime strandbungalows, recht aan het water. Zwemmen in het kraakheldere meer is heerlijk. In de bungalows staan bedden met goede matrassen, en grote klamboe's. Binnen staat een eettafel en zithoek. Buiten op het terras staat ook een tafel met 2 stoelen. Er is een keukentje, een goede douche en een normale toilet.
Er staat een koelkast met drankjes. De prijzen zijn net als overal op Sulawesi: 50.000 voor een grote Bintang (bier), 8.000 voor frisdrank. We kregen heerlijke (bananen)pannenkoekjes als ontbijt en nasi goreng als lunch. Het avondeten was geweldig lekker: rijst met een mix van groenten. Maïskoekjes en (helemaal schoongemaakte) tonijn/ kip/tempe, met een goede marinade.
We bleven helaas maar twee nachten, we hebben ontzettend genoten!!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de tocht met het bootje aangemeerd bij het Tandobone resort. Wat een prachtige plek! Heerlijk ruime huisjes, bedden met klamboe en een heuse keuken. Heerlijk gezwommen in het meer. De kokkin verwent ons met heerlijk eten.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
26 juni 2016 beoordeeld

Na een lange tocht over een zeer slechte weg maar met een prachtige vergezichten, zijne we aan gekomen bij Tando Bone resort. We moesten wachten op de boot van het resort, auto kan iet bij de huisjes komen. Na een korte tocht kwamen we aan waar Annelies de eigenaar ons welkom heette. Korte uitleg over het huisje en het gebruik ervan. We waren de enige gasten en konden aangegeven hoe laat we graag wilden eten.
Maaltijd waren redelijk en sober, drinken was duur in vergelijking met de andere restaurants.
Prachtige locatie en heerlijk water om in te zwemmen.
De bungalows zijn ruim maar zijn wel aan onderhoud toe!

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
22 november 2015 beoordeeld

Vorig jaar een paar dagen verbleven. De weg er naar toe was erg "bumpy".
De huisjes liggen prachtig aan het meer.
Daar is ook alles mee gezegd.
Ontbijt erg sober.
Drank erg duur.
Weinig hartelijkheid.

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Grappig hoor, een locatie met een Nederlandse eigenaar (mede). De was kan aan de waslijn en er zijn wasknijpers!! Verder zijn de bungalows ook prachtig. Aan alles gedacht en het uitzicht is fabuleus. Enige kanttekening zijn de prijzen. Relatief hoog voor Indonesië
Bier was het duurste tot nu toe. Maar met plezier betaald. Was zeer oke!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner