“Superleuk!”
Beoordeling van Kampung Daun

Kampung Daun
Geclassificeerd als nr. 18 van 2.156 Restaurants in Bandung
Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt doen, eten is prima en de omgeving, sfeer en natuur is geweldig!
Mooie fotogenieke omgeving, ook leuk voor kinderen.

14 augustus 2017 beoordeeld

Het restaurant bestaat uit verschillende open bamboe-huisjes. Wij hadden niet gereserveerd en moesten 3 kwartier wachten.
Ruime kaart van lokale gerechten. De gerechten zijn standaard Indonesisch klaargemaakt.
De service is traag en de gerechten komen in lukrake volgorde op tafel (wat een vervelende eigenschap is van de meeste Indonesische restaurants).
Wij aten een pizza(tje) als voorhapje, en als hoofdgerecht kipsaté met pindasaus (het eeuwige plan B bij twijfel), gefrituurde vis en gefrituurde aubergines.
Bier staat niet op de kaart maar is wel aan woeker-prijzen te verkrijgen (100.000 rupiah’s per pintje !).

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie tussen veel groen en waterpartijen. Net buiten de drukte van Kota Bandung. Samen een huisje reserveren inclusief goed eten!

27 februari 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin hier wezen eten op een maandag rond een uurtje of 7. Geen reservering nodig, er was plek zat. gevraagd naar een tafel die wat hoger gelegen is dan andere tafels (op advies van onze chauffeur/gids) vanwege de betere view. Het was al donker, maar de plek was mooi belicht en straalde een romantische intieme sfeer uit. veel natuur en een echte kampong uitstraling. eenmaal aangekomen bij onze tafel/hut voelde wij ons erg op ons gemak en hebben wij rustig onze ervaringen van de dag doorgenomen. Na een ober te hebben geroepen (dit is noodzakelijk en staat aangegeven bij elke hut!! je doet dit door op de angklung te slaan ) hebben wij ons eten besteld. de kaart is zeer uitgebreid en varieert van authentiek sundanees indisch eten tot pizza. Wij gingen natuurlijk voor de lokale specialiteiten en waren niet teleurgesteld. de kwaliteit van het eten en de snelheid van het uitserveren waren top (het was wel een rustige avond). de prijzen zijn qua nederlandse begrippen super. Voor lokale mensen is het duur. per gerecht betaal je gemiddeld 35k-65k rupiah, de steaks en duurdere zaken tel ik dan niet mee.

super gegeten, zeker een aanrader wanneer je in Bandung bent!

13 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kampung Daun, al voor wzón op vakantie gingen heb ik gezegd, dat ik daar wil gaan eten.
Het zag er mooi en romantisch uit op de foto's, met allerlei huisjes waar kon worden gegeten.
Eindelijk was het zover dat wij bij Kampung Daun gingen eten, maar wat een sof was dat.
Wij werden niet naar zo`n huisje begeleidt, maar gewoon een tafeltje langs het pad.
Qua plek zat je goed om te zien hoe de kelners ons steeds voorbij liepen, ook als je er een probeerde aan te spreken (mijn oudste broer kan toch hun taal spreken) liepen ze gewoon door.
Uiteindelijk was er toch 1 bereid om bij ons wat op te nemen, hier namen we alle vier Cendol.
En die was overheerlijk.
En eten bestellen, zelfde ritueel liepen weer heen en weer zonder naar ons te kijken.
We gaan weg hier, dit is zo onpersoonlijk.
Keken vreemd toen we weg gingen, dit is geen goed restaurant om te gaan eten.

Reizigers die Kampung Daun bekeken, bekeken ook

In Kampung Daun geweest? Deel je ervaringen!