“Goed en sfeervol”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was een ruime keuze aan gerechten, zowel westers als Aziatisch.
Ons eten werd niet tegelijk geserveerd, dat is jammer.
Het eten was wel erg goed, mijn partner had een Aziatisch gerecht met biefstuk en ikzelf een schnitzel, beiden erg lekker.
De sfeer is vooral erg goed, de tuin is mooi en je merkt even niets van de stad waar je bent.

AtmosphereResortCafe, Manajer Hubungan Masyarakat van Atmosphere Resort Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2018

Thank you for rating us Laura V, we are happy to serve you. Thanks for coming and we are waiting to welcome you in the future. Enjoy your activities :)

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in de tuin. Snelle en vriendelijke bediening. In het restaurant was een verjaardagsfeest aan de gang. Hier enige overlast van, maar niet echt een probleem voor ons.

Thank you for rating us Esther C, we are happy to serve you. We are waiting to welcome you in the future. Thanks for coming and enjoy your activities :)

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer uitgebreide keuken, lekker eten, snelle en vriendelijke service. Gezellig in de tuin, maar wel veel lawaai in het restaurant zelf (optreden, gepraat door de micro). Zeker een aanrader, maar kies voor de tuin.

AtmosphereResortCafe, Manajer Hubungan Masyarakat van Atmosphere Resort Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2018

Thank you for rating us ibindonesia, we are pleased to serve you. We are sorry for our unsatisfied service, we promise to hear your advice. We have been following up your complaint. Thanks for coming :)

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In totaal met 7 personen hier gaan dineren.
De bediening was goed en snel, het was op dat moment ook niet zo druk. Leuk dat er goede live muziek was. De muziek stond wel veel te hard wanneer je beneden zat.

Verschillende aperitiefjes op tafel laten zetten, simpel maar wel lekker.

De hoofdgerechten vielen tegen. Het was het allemaal net niet. Het leek erop of het vlees en de vis uit de diepvries kwamen.
De overvloed aan saus maskeerde de echte smaken.
Verder hadden we grote twijfel bij de eend, dit leek meer op kip.
In mijn ogen een veel te uitgebreide kaart om iedereen het maar hun zin te maken, wat ten koste gaat van kwaliteit.
Voor de ambiance die ze uitstraalde hadden we er meer van verwacht.
We waren ongeveer €90,- voor 7 personen kwijt.

Zeker niet de 4de plaats waard in Bandung op Tripadvisor.

AtmosphereResortCafe, Manajer Hubungan Masyarakat van Atmosphere Resort Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2017

Hallo Meneer, Het spijt me te horen dat uw recente bezoek aan Atmosphere Cafe niet is zoals verwacht, onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens uw bezoek heeft ondervonden, en wees gerust dat we onmiddellijk actie ondernemen om de kwaliteit van onze services te verbeteren. We nemen uw beoordeling serieus en verbeteringen zijn doorgevoerd om deze verder te verfijnen :)

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alsof je even uit de drukte van de stad bent. Mooi interieur en rustgevende tuin. Behalve dat de wijn zeer prijzig is, kunnen we dit restaurant alleen maar aanbevelen. TIP: tiramisu!

AtmosphereResortCafe, Manajer Hubungan Masyarakat van Atmosphere Resort Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

Bedankt voor het bekijken van ons Mrs. Nona Maluku 87, we zijn erg blij u te dienen :)

Reizigers die Atmosphere Resort Cafe bekeken, bekeken ook

In Atmosphere Resort Cafe geweest? Deel je ervaringen!