Trip.com
Agoda.com
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 96 per nacht.

de JAVA Hotel(Bandung)
Priceline
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 31 per nacht.

Hilton Bandung(Bandung)
Priceline
  • Zwembad
14 november 2015 beoordeeld

We hadden een ruime kamer. Het personeel was heel vriendelijk. Er is een gezellig terras aangebouwd ,waar je 's-avonds nog fijn een drankje kan drinken. Een nadeel om bij de kamers te komen moet je eerst een trap op om bij de lift te komen.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
IvorybyAyola, General Manager van Ivory by Ayola Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2015

Dear Wilma L,

Warmest Greeting from Ivory by Ayola,

Thank You for taking your time write a review and share experience during your stay with us.
We highly appreciate your positive review about our spacious room and also our cozy cafe.
We really sorry that You had some difficulties regarding our lift access during your stay.

We really hope that the next time You return to Bandung You will choose and stay at Ivory by Ayola.

15 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 3 nachten doorgebracht en alles was goed. Mooie nieuwe en schone kamers. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk, heeft ons nog een leuke tip voor dagtocht in de natuur gegeven. Leuke buurt, zitten veel restaurants op loopafstand (tip: hummingbird eatery) Erg leuk aan dit hotel is dat er een koffietentje aan vast zit, waar ook het ontbijt wordt geserveerd. Hier kan je savonds nog leuk buiten een drankje doen. Wel gehorig maar dat is bij al onze hotels in Indonesie zo geweest. Zeker een aanrader dit hotel!

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
IvorybyAyola, General Manager van Ivory by Ayola Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2015

Dear Wouter K,

Warmest Greeting from Ivory by Ayola,

Thank You for writing a review and sharing experience during Your stay at Ivory by Ayola,
We really appreciate Your positive review about our strategic location, our nice and clean room, our helpful and friendly staff and our Everjoy Cafe.
And it is our honor that You recomending our hotel.

We look forward to have You back at Ivory by Ayola.

14 oktober 2015 beoordeeld

Dit moderne hotel biedt nette en schone kamers met gratis wi-fi. In het restaurant worden Indonesische en internationale gerechten geserveerd en het ontbijt is erg uitgebreid. De ligging van het hotel is iets buiten het centrum maar in de directe omgeving vind je wel enkele restaurants. Een prima hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner

Dear Juutvdniet,

Warmest Greeting from Ivory by Ayola,

We really appreciate your great review about Ivory by Ayola especially about the cleanliness of our room and our extensive breakfast.
And we really glad that You have wonderful experience during your vacation in Bandung.

We hope that in the near future You will return to Bandung and stay at Ivory by Ayola.

2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een super mooi hotel. De sfeer is goed en de aankleding heel leuk. De kamers zijn ruim en modern. Zeer goede keuze. Het enige minpuntje is de ligging. De meeste bezienswaardigheden zijn een stuk lopen. Als je wilt shoppen zit je wel helemaal goed. Zeker een aanrader om tot rust te komen in het drukke bandung.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
IvorybyAyola, General Manager van Ivory by Ayola Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2015

Dear FloorBI,

Warmest Greeting from Ivory by Ayola...

We really appreciate your positive review regarding our hotel atmosphere and decoration, and also about our spacious and modern room.

We really hope that You will revisit Bandung and stay at Ivory by Ayola as one of our loyal guest.

2 juni 2015 beoordeeld

Mooi hotel in een rustgevend straat. Mooie kamer en heerlijke koffie, de cappuccino was verrukkelijk, lekkere taartjes en lekker eten. Wel Europese sfeer. Wij verbleven hier 2 nachten. Een gioed begin na een lange reis uit Amsterdam. Mooie omgeving met theeplantages, prachtige groene omgeving. We hadden een gids gehuurd met auto om de omgeving te verkennen. Bandung zelf is geen plaats om lang te blijven.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
IvorybyAyola, General Manager van Ivory by Ayola Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2015

Dear Jet K,

Warmest Greeting from Ivory by Ayola...

Thank You for sharing your experience during your stay with us.
We really appreciate your positive review about our hotel with its location and good food.
It is our pleasure to have you as our lovely guest.

We hope that you will be back to visit Bandung and stay at Ivory by Ayola...