“Heerlijk buiten gegeten”

Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
21 september 2018 beoordeeld

Heerlijk buiten gegeten.
Veel keuze in gerechten en drankjes.
Goede en snelle bediening.
Wij hebben hier heerlijk genoten van ons diner.

17 september 2018 beoordeeld

Als je een keertje niet Indonesisch wil eten kun je hier prima terecht. Allerhande Europese gerechten die smakelijk klaar gemaakt worden.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keus, zowel Aziatisch als Europees. Live muziek is vrij nadrukkelijk aanwezig, gelukkig zaten wij op enige afstand zodat we elkaar nog konden verstaan. Rendang en spaghetti smaakten goed. Redelijke prijzen.

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De muziek was erg hard, je kon elkaar slecht verstaan.
Het eten daarentegen was goed, niets op aan te merken. Ruime keuze in gerechten, ook voor wie even wat anders wil dan rijst...

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en gevarieerd eten. Zowel indonesische als westerse gerechten worden geserveerd. Gemiddelde prijzen, iets duurder dan de wat meer lokale restaurants maar dat is het meer dan waard. Bijna iedere avond is er live muziek wat erg gezellig is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is ook leuk om hier na het eten een drankje te doen en te genieten van de muziek.

Reizigers die Braga Permai Restaurant bekeken, bekeken ook

In Braga Permai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!