“Erg lekker gegeten”

Purnawarman Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 2.160 Restaurants in Bandung
Keukens: Internationaal
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een plek om te lunchen en kwamen via tripadvisor bij dit restaurant uit. We hebben erg lekker gegeten.

Oki Y, Director of Operations van Purnawarman Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2018

Dear ThomasV1992

Thanks for having shared your recent experience with us! We are glad you have good meal experience in Purnawarman.
We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon.

Oki

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist heerlijk gegeten. We werden door Henri Lesmana en team geholpen, zeer gastvrij. Ik denk dat we morgenavond weer terug komen om een ander gerecht van de kaart te proberen.

Dear Fabrizia U

Delighted you have enjoyed your meals experience with us. Thanks for pointing out Hendy Lesmana for his professional and personal attention. Look forward to having you back again soon.

Oki

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig restaurant met erg vriendelijk personeel. De service was uitstekend. Er zijn veel verschillende soorten gerechten dus voor iedereen wat wils. Ik zou hier zeker nog een keer gaan eten!

Kevin G, General Manager van Purnawarman Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Maurits2312,

We are thrilled you have enjoyed your recent dining experience with us and look appreciate your strong recommendation.

Look forward to having you back with us again on a future visit.

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben zojuist heerlijk gegeten bij purnawarman. Vraag naar Panji hij zal goed voor u zorgen. Hij heeft mij naast mijn originele gerecht nog een verlichtend voorgerecht gegeven op zijn kosten voor mijn buik die nog aan de sterke kruiden van Indonesië moet wennen.

Eten was zalig, een deel meegekregen in een doggybag op zijn aanraden.

Zeer vriendelijke en gastvrije sfeer. Fijn voor als u rustig wilt dineren.

Kevin G, General Manager van Purnawarman Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2016

Dear cdebeer88,

Simply delighted to know Panji and the team have once again delivered an excellent experience and that you have enjoyed as such.

We look forward to having you back with us on your next visit to Hilton Bandung.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een overvloed aan keuze. Van typisch Indonesische gerechten tot aan Europees. Warme- en koude gerechten. Fruit in overvloed, fruitshakes, broodjes, pannenkoekjes. Noem maar op. Allemaal goed verzorgd en van goede kwaliteit. Gelukkig kunnen we er meerdere keren van genieten want we zijn hier nog even.

Daarnaast complimenten voor het personeel. Iedere vraag wordt zo goed mogelijk beantwoord en tafels worden snel opgeruimd na het eten van een gerecht. Je merkt de hoge servicegraad van dit restaurant constant.

Konen er graag weer terug.

Kevin G, General Manager van Purnawarman Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Dear Ronald v,

We are absolutely delighted to learn that your experience for breakfast was outstanding, from the variety and quality of food to the knowledgeable service of our team members.

We look forward to welcoming you back on your next visit to Bandung!

Reizigers die Purnawarman Restaurant bekeken, bekeken ook

In Purnawarman Restaurant geweest? Deel je ervaringen!