“Verrassend top restaurant ”
Beoordeling van Hummingbird Eatery

Hummingbird Eatery
Geclassificeerd als nr. 3 van 2.432 Restaurants in Bandung
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier terecht gekomen en bij aankomst waren we meteen al blij verrast! Ondanks locatie aan een drukke straat met veel verkeer straalt het toch kalmte en rust uit. Het is leuk ingericht, zowel buiten als binnen! De kaart is veelzijdig van Europeaans tot Aziatische keuken. Wij hadden vis en nasi met loempia’s. De gerechten waren vers, smakelijk en mooi opgediend. Het personeel spreekt voldoende Engels en denkt mee met je als je speciale behoeftes hebt (spicy of niet). Pareltje in het drukke Bandung!

Datum van bezoek: september 2019
HummingbirdGroup, Social Media Officer van Hummingbird Eatery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Barry-Bee87

Warmest greetings from Hummingbird Eatery. Thank you for your review. We hope you always had a good time with us. looking forward to seeing you again soon.

Best regards

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee avonden gegeten. Eten goed hoor voor als je na dagen nasi geen zin meer hebt in dat eten. Bediening de tweede keer niet vooruit te branden... Jammer.

Datum van bezoek: augustus 2019
HummingbirdGroup, Social Media Officer van Hummingbird Eatery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Bertus_Nieuwegein

Best regards.

23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig en knus restaurant. Het hele restaurant staat in teken van de colibri. Het personeel is erg vriendelijk en ze serveren super lekker eten. Alleen voor een drankje is het ook een leuk restaurant. Je kan ook buiten zitten.

Datum van bezoek: mei 2019
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed eten. Goede service. In het bijzonder Karlina. Zeer vriendelijke gastvrouw en een goede verkoopster. Door ons zeer aan te raden om hier te gaan eten. Wij zijn zelf 2x op 1 dag hier geweest.

Datum van bezoek: november 2018
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eventjes moeten zoeken. Groot restaurant. Engelse menukaart dus dit is handig. We namen soep en een hoofdgerecht, lekker! We zaten buiten, wel veel straatlawaai.. houden rekening met roken of niet roken.

Datum van bezoek: oktober 2018
RendyHB, Social media officer van Hummingbird Eatery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Dear ElenaV3157

Warmest greetings from Hummingbird Eatery
Thank you for the time to review us. Glad you have a great experience with us. We will pay more attention to what you propose. we apologize for the inconvenience. Hope to welcome you soon.

Best Regards

Reizigers die Hummingbird Eatery bekeken, bekeken ook

In Hummingbird Eatery geweest? Deel je ervaringen!