Gratis annuleren tot 30-09-21
TravelocityUS$ 49
CheapTicketsUS$ 49
Beoordeeld op 29 juli 2011

Datum van verblijf: juni 2011
Fo Puterigunung, Guest Services / Front Office van Puteri Gunung Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Beoordeeld op 15 juni 2009

Datum van verblijf: mei 2009
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 27 november 2020

Datum van verblijf: november 2020
Fo Puterigunung, Guest Services / Front Office van Puteri Gunung Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2021

Beoordeeld op 30 september 2020

Datum van verblijf: augustus 2020
Fo Puterigunung, Layanan Tamu/Resepsionis van Puteri Gunung Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Beoordeeld op 10 maart 2020

Datum van verblijf: maart 2020
Puteri Gunung H, Management van Puteri Gunung Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020