Hilton Bandung
Hyper Inn(Bandung)
  • Restaurant
  • Restaurant
18 oktober 2017 beoordeeld

Hilton hotel in Bandung is een hotel op een goede plek, is dichtbij het station en het centrum. Met loop afstand kan je naar Nieuwe China Town via de Hyper foodcourt of Pascal 23 Mall.

Vriendelijke personeels, heel erg behulpzaam. Mooie zwembad, mooie kamers en zeer uitgebreid ontbijt wordt aangeboden.

Heerlijk hotel om terug te komen. Wij komen ieder jaar terug en soms een paar keer per jaar.

Is zeer aanbevolen.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Kevin G, General Manager van Hilton Bandung, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Dear Sandra G,

We are truly thrilled you enjoyed your recent stay with us and look very much forward to having you back again later this year.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in een ander hotel in Bandung en zijn bij Hilton hotel wezen avondeten omdat we online een goede menukaart zagen en goede beoordelingen hadden gelezen. We hebben een heerlijke avond gehad! Ontzettend goede sfeer, bediening, menukaart en eten en drinken. Ober Bernardus was erg gastvrij en sprak goed Engels.
Aanrader!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Kevin G, General Manager van Hilton Bandung, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017

Dear TripAdvisor Member,

We are delighted that you chose to dine with us the other evening and are of course thrilled that your experience was "amazing". Our team is grateful that you chose to enjoy a special meal with us and look forward to having you back again on the next possible occasion.

1 september 2017 beoordeeld

Wij kwamen een nacht naar Bandung om de trein te pakken naar Yogya. Dit hotel ligt op loopafstand van het station.

De kamers zijn ruim en heel schoon (en geschikt voor een gezin met twee kinderen). De medewerkers heel vriendelijk en gastvrij. Het zwembad is werkelijk geweldig met enorme loungestoelen.

Bandung is wat ons betreft het bezoek niet waard, maar dit hotel zeker wel.

Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Kevin G, General Manager van Hilton Bandung, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Dear FLASTER13,

Delighted that you have enjoyed your stay with us, in particular our large pool side chairs!

Wishing you a wonderful onward journey of discovery across the archipelago.

15 juni 2017 beoordeeld

Vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Goede ligging t.o.v. centrum, treinstation en vliegveld. Hele fijne sfeer en subliem mooie entourage. Je bent hier echt een welkome gast. Wij komen graag terug.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Kevin G, General Manager van Hilton Bandung, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Dear Ian-Renvos

Thank you for such a glowing review of your recent stay with us. We are thrilled you found our location to be central for your needs, and that you found our team to be top notch.

We look forward to the opportunity of welcoming you back again in the near future.

23 mei 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met uitstekende keuken en enorm ruime en mooie kamers. Vriendelijk personeel, mooi zwembad. Mooie ligging in het centrum van Bandung. Uitstekende faciliteiten. Lounge pakket van zeer hoge kwaliteit

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Kevin G, General Manager van Hilton Bandung, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017

Dear Gunter C,

We are thrilled you have enjoyed your recent stay with us, from our warm and engaging team to a superior room and executive lounge offering.

We look forward to the opportunity of welcoming you back again on your next trip to Bandung.