“Cooking class ubud”
Beoordeling van Jeding Bali Cooking

Jeding Bali Cooking
Geclassificeerd als nr. 3 van 43 Eten en drinken in Ubud
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten gemaakt met een leuke groep. Aardige mensen en een mooie omgeving. Werdern opgehaald bij hostel en afgezet voor de deur, heel handig!

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was echt een super ervaring. Naast dat je de markt en rijstvelden bezoekt, krijg je echt een kijkje in de keuken van een Indisch gezin. Daarnaast maak je ook een klein offering dingetje.

Suuuuper lieve familie die je alles willen vertellen en graag helpen. Echt heel leuk!!

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb met twee vriendinnen een kookles gehad van Inyoman! Het was super leuk en gezellig met hem en zijn schoonzus. We hebben negen verschillende gerechten gemaakt, met heerlijke pannenkoekjes met kokos als dessert. Leuk detail is dat we tussendoor de gerechten mochten proeven. We hadden een privésessie, aangezien en niemand anders de middagshift had geboekt. Daardoor kregen we erg veel hulp en hebben we veel geleerd.

NyomanSutaba, Manager van Jeding Bali Cooking, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2018

Hello Miss.Annelot J

Thanks for your joined with us in our cooking class, also is yours recomended has write the best excellent review, and i hope meet you next time again,..have a enjoy holiday with your friends.

Cherrs Inyoman Sutaba

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een super leuke middag gehad. Eerst naar de rijstvelden geweest en daar uitleg gekregen. Daarna zijn huis gezien en gaan koken. Erg vriendelijk en bruikbare informatie.
Het resultaat was geweldig (lekker)! Aanrader.

Bekijk meer beoordelingen
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dag van tevoren simpel en snel via de app kunnen reserveren. Omdat we in de middag gingen (en dus niet 's ochtends naar de markt zouden gaan) kregen we korting. We waren in totaal met 4, veel persoonlijke aandacht dus! Eerst langs de rijstvelden voor uitleg over het verbouwen van rijst. Daarna in zijn eigen huis (compound) kennis gemaakt met familie en uitleg gekregen over hoe zij wonen (en het geloof). Heel intiem! Vervolgens achter het huis naar de kookplaats gegaan, zag er goed voorbereid en schoon uit. Gestart met het maken van een offer. We kregen continu hulp van een aantal familieleden. Alles werd steeds goed uitgelegd & nadien mochten we alles heerlijk opeten!
Dit was een cooking class zonder vlees trouwens, wij hebben gewerkt met tonijn (lekker!).

In Jeding Bali Cooking geweest? Deel je ervaringen!