Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Na 4 dagen drukte in Kuta, doorgereisd naar Ubud en hebben we 4 nachten hier gelogeerd. En wat hebben wij hier genoten. We werden hier ontzettend warm onthaald, en wat een lieve mensen. De 2 kamervilla met zwembad was prachtig. ‘s Avonds kon je je keuze voor het ontbijt opgeven (American, Continental of Indonesisch). We kregen tijdens ons verblijf was ook een Balinees 3-gangen diner aangeboden. Eenvoudig, maar heerlijk!
We konden ook gebruik maken van een chauffeur die je dagelijks kon afzetten en ophalen op gezette tijden op 3 plaatsen in Ubud. Tegen een kleine vergoeding kon je ook een tijd afspreken buiten die tijden.
Waar wij te laat achterkwamen was dat hun chauffeur ons had kunnen ophalen in Kuta, dat was bij de prijs inbegrepen. Omdat wij zelf een taxi hadden geregeld, haalden zij hun taxikosten van onze rekening. Zo attent! Echt, hier werken de liefste mensen die ik ooit ben tegenkomen op een vakantie. We hebben het hier zo fijn gehad dat we hier bijna niet meer weg wilden.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Alles is top hier! De kamers, de bedden, douche, ontbijt en de extra services die zij aanbieden. De airco werkte niet goed maar dit werd dezelfde dag nog geregeld. Het personeel doet goed hun best. Ligt in een rustige omgeving maar met de scooter is alles in de buurt.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Deze prachtige accommodatie is gelegen buiten het centrum van Ubud. Het begon al met de supervriendelijke ontvangst en een verfrissend welkomstdrankje​. Wij verbleven in villa Jepun, hele mooie ruime villa met eigen zwembad, buitenkeuken en gevulde minibar. Lekker ontbijt maar vooral het restaurant is een aanrader, probeer eens het romantic dinner, heerlijk! Gratis shuttle op verschillende tijdstippen naar Ubud. Wij hebben genoten van deze heerlijke plek

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 augustus 2017

Wat hebben we hier genoten! Via een zeer smal oprijlaantje weet je in eerste instantie niet wat je te wachten staat. Maar dan volgt een zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangst. Alles wordt zorgvuldig uitgelegd en verteld. En als eerste keer kregen wij vanuit een hotel/resort een GSM telefoon uitgereikt, waarmee we hun diensten direct konden bereiken, waar we ook waren. Geweldig! Of je nu vers fruit in je villa wilt, of In Ubud-centrum door hun shuttle opgehaald wilt worden, gewoon bellen met het door hun verstrekte toestel. Dat vind ik slim en goed gebruik maken van communicatiemiddelen gekoppeld aan hun hotel services.

Het valt direct op hoe veel en goed gemotiveerd personeel in dit vrij nieuwe park werkt. Erg prettig, want iedereen is professioneel, hulpvaardig en zeer vriendelijk. Je voelt je hier snel thuis. Zeker in de prachtige ruime poolvilla die wij hadden. Van alle luxe voorzien, en zeer schoon allemaal.

Wij hadden 5 nachten geboekt, en als bonus kregen we een heerlijk gratis 3-gangen diner in hun familiar klein restaurant aangeboden. Erg lekker en gezellig knus allemaal.

Als enig aandachtpunt geldt de ligging. Dat is best wat afgelegen, met alle voor- en nadelen. Ach, ze hebben eigen shuttle busjes en brengen en halen je wanneer je maar wilt, dus hoe erg is dat nu? Wij hebben dat dus niet als nadelig ervaren.
Al met al een topverblijf gehad hier, en qua accomodatie kun je weinig beter wensen! Complimenten!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017

Een prachtig complex met zes appartementen, elk ommuurd en met eigen zwembad. De service en de vriendelijkheid van staf en personeel waren spreekwoordelijk. Het complex ligt buiten Ubud, maar er is gratis vervoer van en naar de stad van 12.00 -
22.00 uur.
Enig minpuntje was de steenhouwerij, lager in het dal, die zorgde voor enige geluidsoverlast. En de warmwatervoorziening wil nog wel eens haperen.

Kamertip: Het complex is gebouwd tegen een helling, dus veel niveauverschillen. Daardoor niet echt geschikt voor mensen met een fysieke beperking.
Datum van verblijf: mei 2017