“Heerlijk Indonesisch eten”
Beoordeling van Labak Sari Restaurant

Labak Sari Restaurant
Geclassificeerd als nr. 48 van 1.144 Restaurants in Ubud
13 september 2019 beoordeeld

De prijs kwaliteit verhouding is top, aangezien wij 4 drankjes en 4 gerechten op hebben voor omgerekend €10.50. Daarbij moet benadrukt worden dat het eten ontzettend lekker was en veel zorg aan was besteed.

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld

Uitstekende keuken, prachtige locatie, vriendelijk bedieningen en uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Datum van bezoek: augustus 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gezeten en gegeten. De prijs was niet te duur dus fijn om een extra maaltijd van de kaart te proberen...aanrader als je hier in de buurt bent.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

By far de lekkerste satay die wij tot nu toe gegeten hebben tijdens onze reis van Java naar Bali. Mooie locatie en heerlijk eten voor een spotprijsje! De Ginger Fizz was top als je van een sterke gember smaak houdt.

Datum van bezoek: juli 2019
14 juli 2019 beoordeeld

Wij verbleven in het Bidadari resort, zo’n kleine 15 minuten lopen naar deze warung. Het eten is hier fantastisch en de bediening is erg vriendelijk. We zijn hier meerdere keren naar toe gegaan en raden Labak Sari ook ten zeerste aan. Met z’n tweeën hadden we meestal vier gerechten samen wat voldoende was. Neem een lichtje mee als u in de buurt verblijft en ‘s avonds te voet gaat.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Labak Sari Restaurant bekeken, bekeken ook

Ubud, Gianyar Regency

Ubud, Gianyar Regency

In Labak Sari Restaurant geweest? Deel je ervaringen!