“diner”
Beoordeling van Nomad

Nomad
Reserveren met Chope
Nomad is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 240 van 913 Restaurants in Ubud
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Vlak en middle of the road eten. Tip : zeg dat je van spicy lekker vind, als dit zo is !,
Wel een leuke plek om te zitten als je van een beetje drukte rondom houd.
Jammer dat er in het restaurant gerookt mag worden. K
Kortom in het straatje ernaast zijn leukere tentjes te vinden.
Bediening en Service zijn overigens wel top

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen een bloemetje in ons haar en direct een tafeltje. Het eten was heerlijk. Leuke plek iets verhoogd in de hoofdstraat dus je hebt mooi uitzicht op iedereen. We kozen de special nadat de ober hier goede verhalen over had verteld zeker een aanrader.

11 mei 2018 beoordeeld

Er gepasseerd en gestopt om iets te drinken en we kregen direct een koud handdoekje om te verfrissen, de kaart zag er lekker uit dus besloten om er s avonds te gaan eten.
Dit hebben we ons niet beklaagd !
Lekkere tonijnsteak die perfect gebakken was op de manier die we wensten gegeten met lekkere verse frietjes
Het nagerecht was ook top

Iets duurder maar zijn prijs dubbel en dik waard

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant! Zeer goed eten voor scherpe prijs. Net even meer aandacht voor eten. Tuna steak is reusachtig en heerlijk!

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima loungebar met restaurant We wilden nog na sluitingstijd ons drankje opdrinken. Dat was prima. Security bood zelfs aan om ons naar het volgende café te brengen.

In Nomad geweest? Deel je ervaringen!