“Vriendelijke bediening”
Beoordeling van Nomad

Nomad
Reserveren met Chope
Nomad is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 252 van 953 Restaurants in Ubud
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen een bloemetje in ons haar en direct een tafeltje. Het eten was heerlijk. Leuke plek iets verhoogd in de hoofdstraat dus je hebt mooi uitzicht op iedereen. We kozen de special nadat de ober hier goede verhalen over had verteld zeker een aanrader.

11 mei 2018 beoordeeld

Er gepasseerd en gestopt om iets te drinken en we kregen direct een koud handdoekje om te verfrissen, de kaart zag er lekker uit dus besloten om er s avonds te gaan eten.
Dit hebben we ons niet beklaagd !
Lekkere tonijnsteak die perfect gebakken was op de manier die we wensten gegeten met lekkere verse frietjes
Het nagerecht was ook top

Iets duurder maar zijn prijs dubbel en dik waard

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant! Zeer goed eten voor scherpe prijs. Net even meer aandacht voor eten. Tuna steak is reusachtig en heerlijk!

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima loungebar met restaurant We wilden nog na sluitingstijd ons drankje opdrinken. Dat was prima. Security bood zelfs aan om ons naar het volgende café te brengen.

4 april 2018 beoordeeld

We hebben hier 1 keer gegeten. Werden naar binnen gelokt omdat het er gezellig uit zag. Allbei een hamburger besteld maar deze was niet erg lekker. Op de kaart stond dat het 200 gram vlees zou zijn. Denk dat het hooguit 100 gram was. De burger was veel te klein voor het broodje.

Cocktails waren ook niet erg lekker. Ik ben gek op alcohol, maar deze was mij zelfs iets te heftig. Je proefde bijna pure alcohol en verder niets.

Personeel was wel erg aardig en het zag er gezellig uit.

In Nomad geweest? Deel je ervaringen!