andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Tu Eka Homestay

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
21 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Matig verblijf, goede lokatie”
Beoordeeld op 29 juni 2016 voor een verblijf in Juni, 2016

Tu Eka bestaat uit meerdere kamers binnen een krap bebouwde omgeving. De lokatie is heel centraal in Ubud gelegen met veel voorzieningen op loopafstand.
Allereerst lijken de foto's van Tu Eka mooier dan het in werkelijkheid is. Bij aankomst werd ons alleen om ons boekingsnummer gevraagd. Zonder enige nadere informatie of uitleg werd ons de kamer gewezen en dat was het. Geen vriendelijke ontvangst. Daarna werd ons gezegd dat we contant moesten betalen, terwijl we alles van tevoren al hadden betaald. Dat hadden ze natuurlijk van ons boekingsnummer en onze namen kunnen aflezen, maar daarvoor is de administratie van Tu Eka blijkbaar niet professioneel genoeg. De volgende ochtend kwamen ze nog eens vragen of we wel echt betaald hadden en pas nadat we de betalingsbevestiging van Tripadvisor op onze mobiel konden laten zien was het goed. De kamer is een beetje over de datum. Het gaat, maar het oogt armoedig. Een stopcontact (het enige dat je kunt gebruiken) hangt met plakband aan elkaar. Het is bovendien naast de wastafel bevestigd, ver weg van het bed, zodat je het niet kunt gebruiken voor apparaten die je vanuit je bed wilt blijven gebruiken. De wastafelkraan is overigens los en draait mee als je hem sluit.
Er is alleen licht in de kamer via een kale spaarlamp aan het plafond.
Het bed is prima. Al oogt de sprei erop niet echt fris. De kamers zijn op de begane grond gelegen met flinke ramen uitkijkend op de binnenplaats. De gordijnen sluiten niet helemaal zodat je het gevoel hebt weinig privacy te hebben. De badkamer is van de vorige eeuw met alleen koud water. Er is plek om een zeepje neer te leggen, maar niet om meegebrachte badkamerspullen op te zetten. Er is geen plek om iets op te hangen, behalve een spijker in de muur naast de douche, dus niet een plek om iets droog te houden. Er is ook geen spiegel. Die is er wel aan de kaptafel naast het bed.
Er is een ontbijt, maar dat is elke dag hetzelfde. Bananentosti met wat fruit en koffie of thee. Ik vind een bananentosti heel lekker, maar niet elke dag en de laatste dag hadden ze ook het fruit maar weggelaten. Ze komen het ontbijt wel naar het zitje voor de deur brengen en doen niet moeilijk over het tijdstip waarop je wilt ontbijten. Het zitje voor de deur is sfeervol.
Er was Wi-Fi, maar die was de helft van de tijd niet toegankelijk.
Alles bij elkaar is Tu Eka een redelijk verblijf voor wat je ervoor betaalt. In ons geval €68,50 voor vijf overnachtingen, dus nog geen 14 euro per nacht. Maar een volgende keer zullen we waarschijnlijk toch naar iets anders in dezelfde omgeving zoeken.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De lokatie en de prijs
Minpunten: Te weinig stopcontacten, steeds hetzelfde ontbijt, slechte wi-fi
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren