TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 september 2019

Ligging perfekt, aan de rand van rijstvelden en uit de drukte. Kleinschalig hotel en erg schoon. Mooi uitzicht vanaf balkon. Vriendelijk personeel, maar daar staat Bali om bekend. Ontbijt niet uitgebreid, maar wel vers !

Kamertip: Handzeep, douchezeep en shampoo liever in pompje.
Datum van verblijf: september 2019
sarenindah, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Dear Erg Leuk

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel and Restourant"

Thank you for stay in saren indah hotel and for your feedback
We look forward to welcoming you at the next future

Ari

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Wat een geweldige plek, een oase van rust.
Een mooi hotel-appartementen complex gelegen tussen de rijstvelden in Ubud.
Zeer schoon en goed verzorgt en ontzettend aardige medewerkers, alles voor een glimlach!
Het Saren Indah Hotel ligt op 2 minuten lopen van het Mandala Suci Wenara Wana, of beter bekend als Monkey Forest Ubud. Het is het heiligdom en de natuurlijke habitat van de Balinese langstaartaap. Ubud is een zeer fraaie stad met veel kunstenaars en markten, het bezoeken waard!

Datum van verblijf: augustus 2019
sarenindah, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear BvOud

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel "

Thank you for your stay in saren indah hotel and support us.
We look forward to welcoming you at saren Indah Hotel in the next future

Owner

Beoordeeld op 5 augustus 2019

Erg genoten van dit mooie, kleinschalige complex. Gelegen tegenover het Monkey Forest in een prachtige groene tuin met fijn zwembad. Relaxte sfeer en zeer vriendelijk personeel. Kamers ruim en schoon. Ontbijt was top, met dank aan Agung Ajuzz!

Datum van verblijf: augustus 2019
Saren I, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Dear Bleesje

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel and Restourant"

Thank you for stay in Saren Indah Hotel .We look forward to welcoming you at the future

B'rgds
Owner

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel tussen de rijstvelden. Relaxte en ontspannen sfeer. Ruime kamer met een heerlijk bed. Wij keken vanaf ons terras over de rijstvelden. Het zwembad oké maar je moest oppassen want er lagen tegeltjes los.
Omgeving rustig, je moest langs het apenbos naar het centrum van Ubud. Was goed te doen. Ook in het straatje van het hotel zaten een aantal leuke .

Datum van verblijf: juli 2019
Saren I, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Dear 874dennisl

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel and Restourant"

Thank you for stay in Saren Indah Hotel .
We look forward to welcoming you at the future

Ary

Beoordeeld op 21 juli 2019

We zijn hier 2 nachten verbleven. want een prachtige locatie net buiten het drukke Ubud. Het is hier heerlijk rustig. Je ziet de mensen die aan het werk zijn op de rijstvelden. Prima ontbijt en ook de kamers zijn mooi. Douche in bad is wel erg laag, dus staan is lastig. Maar zittend in bad douche gaat prima. Overal goede Wi-Fi en ook het zwembad is heerlijk om te genieten met loungebedjes. Echte aanrader als je uit het drukke Ubud wilt ontsnappen. Op nog geen 5 minuten lopen ben je in monkey forest. Ubud ligt op 20 minuten lopen maar er rijdt ook een gratis shuttle bus een aantal keer per dag.

Datum van verblijf: juli 2019
Saren I, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Dear pattyoomen

Thank you for your stay in and support in Saren Indah Hotel
We look forward to welcoming you in the furture

Sincerely your
Aryathi