Fivelements Bali Retreat(Mambal)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 269 per nacht.

Viceroy Bali(Ubud)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 968 per nacht.

15 mei 2018 beoordeeld

Prima kamers , met heerlijk ligbadje . We hebben er een heerlijke massage gehad. Was perfect. Verder vonden wij de wandeling langs het monkeyforest spannend. Mooi pad naar centrum. Fijn centrum met mooie winkels en restaurantjes

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
SarenTeam, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Dear Johnroelofs

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel" Thank you for your stay in Saren Indah Hotel and support us. We would like to thank you very much for your feedback in tripadvisor refer this we can increase of our facilities and service We look forward to welcoming you at Saren Indah Hotel and thank you for your stay Sincerely yours Ary

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft prachtige kamers, is heel mooi aangelegd tussen de rijstvelden. Er is een mooi zwembad. Een fijne bar, een restaurant en een Spa en en shuttledienst naar het centrum. Heel compleet. Wat ontbreekt is het gevoel van welkom zijn. Het personeel is niet pro-actief. Met een beetje extra inzet zou dit hotel helemaal TOP zijn. (tip voor de manager: ga kijken bij de Kubuku Ecolodge in Pemuteran)

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
SarenTeam, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 maart 2018

Dear Marij D

Happy New year 2018

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel"

Thank you for your stay in Saren Indah Hotel and support us.
We would like to thank you very much for your feedback in tripadvisor
refer this we can increase of our facilities and service.

11 maart 2018 beoordeeld

Het Saren Indah Hotel is een leuk gemoedelijk toeristenklasse hotel. Niet erg luxe, maar toch goed. Wij komen hier om de paar jaren en je ziet telkens enige verbeteringen en uitbreidingen aan het hotel. Rondom het hotel vind je rijstveldjes en het hotel ligt naast het beroemde Monkey Forest. De apen komen dan ook regelmatig even op bezoek. In het hotel vindt je nog het authentieke Bali, de vriendelijkheid van het personeel. Het heeft ook een zwembad, welke regelmatig netjes wordt schoongemaakt. Het is een eenvoudig maar goed hotel, zeker gezien de prijs.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
sarenindah, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2018

Dear adkennis100

Happy New year 2018

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel"

Thank you for your stay in Saren Indah Hotel and support us.
We would like to thank you very much for your feedback in tripadvisor
refer this we can increase of our facilities and service

27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis een nacht verbleven. Zijn soort van appartementen in soort van rijstveld. Tegenover ingang ligt het monkeybos.
Rond ingang en op muren zitten de apen naar je te kijken.
In de straat van het hotel zitten diverse horecagelegenheden.
Ubud centrum op loopafstand.
Ontbijt is buffet. Prima kwaliteit.
Niet aan te bevelen voor langdurig verblijf.
Dan een beetje saai.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
SarenTeam, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Dear acpbrok

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel"

Thank you for your stay in saren indah hotel. our hotel is natural hotel we wish all off the guest feel suitable and wish to return again stay in Saren indah a house of natural.
Again thank you for your support and we look forward to welcoming you .

12 november 2017 beoordeeld

Gezellig hotel tussen de rijstvelden, waar je ook tussendoor kan lopen. Na de entree vindt je links en rechts zwembad en bar/restaurant en verder doorlopend de kamers tussen de rijstvelden,een leuk gezicht vanaf je balkon. Het resort is gelegen vlak bij monkey forrest, maar daar hoef je niet naar toe want de apen komen s-morgens zelf ontbijten bij het buffet. Het personeel heeft wel katapults en klapperpistolen maar de apen zijn al gewend aan dit soort dingen en wachten hun kans af. Het restaurant biedt een redelijke keuze in gerechten en hebben dan ook de avonden hier gegeten.

Kamertip: Er zijn twee blokken met een verdieping en kijken allen uit op de rijstvelden.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Saren I, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 november 2017

Dear JACQUES K

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel and Restaurant"

Thank you for your stay in Saren Indah Hotel. We wish you upon you are stay in Saren indah hotel fill suitable .
Again thank you and we look forward to welcoming you again at the paradise Saren Indah Hotel

B'rgds