Fivelements Bali Retreat(Mambal)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 199 per nacht.

Viceroy Bali(Ubud)
HotelsClick
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 941 per nacht.

27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis een nacht verbleven. Zijn soort van appartementen in soort van rijstveld. Tegenover ingang ligt het monkeybos.
Rond ingang en op muren zitten de apen naar je te kijken.
In de straat van het hotel zitten diverse horecagelegenheden.
Ubud centrum op loopafstand.
Ontbijt is buffet. Prima kwaliteit.
Niet aan te bevelen voor langdurig verblijf.
Dan een beetje saai.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
SarenTeam, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Dear acpbrok

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel"

Thank you for your stay in saren indah hotel. our hotel is natural hotel we wish all off the guest feel suitable and wish to return again stay in Saren indah a house of natural.
Again thank you for your support and we look forward to welcoming you .

12 november 2017 beoordeeld

Gezellig hotel tussen de rijstvelden, waar je ook tussendoor kan lopen. Na de entree vindt je links en rechts zwembad en bar/restaurant en verder doorlopend de kamers tussen de rijstvelden,een leuk gezicht vanaf je balkon. Het resort is gelegen vlak bij monkey forrest, maar daar hoef je niet naar toe want de apen komen s-morgens zelf ontbijten bij het buffet. Het personeel heeft wel katapults en klapperpistolen maar de apen zijn al gewend aan dit soort dingen en wachten hun kans af. Het restaurant biedt een redelijke keuze in gerechten en hebben dan ook de avonden hier gegeten.

Kamertip: Er zijn twee blokken met een verdieping en kijken allen uit op de rijstvelden.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Saren I, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 november 2017

Dear JACQUES K

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel and Restaurant"

Thank you for your stay in Saren Indah Hotel. We wish you upon you are stay in Saren indah hotel fill suitable .
Again thank you and we look forward to welcoming you again at the paradise Saren Indah Hotel

B'rgds

25 oktober 2017 beoordeeld

Vlak bij het apenbosje, waar je in tegenstelling tot de Apenheul maar 1 soort apies hebt, ook hier mag je betalen voor het bos. Het hotel ligt er vlak bij en heeft zijn eigen rijstveldjes. De kamers zijn schoon en mooi, alleen de douche voor het raam is misschien voor de buren leuk, maar ik vond het niet handig. Je kunt hier ook heerlijk eten of aan de bar hangen. Vanaf het hotel gaat op gezette tijden een shuttle busje naar de stad......het is eigenlijk 1 groot openlucht winkelcentrum, waar de action en de Xenos hun prullaria hebben uitgestald. Prima hotel en uitvalsbasis.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
SarenTeam, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Dear Seut01

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel and Restaurant"

Thank you for your feedback and stay in Saren Indah Hotel. We always make the guest stay suitable stay in Saren Indah . We look forward to welcoming you at Saren

B'rgds

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen hier een waardebon die goed was voor een vermindering van een massage. Massage was heel goed.

Het leukste aan dit hotel met het klein zwembad waren toch wel de aapjes die zich overal thuis voelden en speelden.
Ze vielen de mensen nooit lastig (zo mak waren ze niet) maar waren wel grappig om naar te kijken. Totaal ongestoord deden ze hun ding.
Verder zongen de kikkers de longen uit hun lijf.

Alles was proper en zorgzaam ingericht. Een typisch Balinees hotel met goed eten, fijne massage (niet duur, zeker niet met de korting), mooi uitzicht en de nodige gemakken die je hier wenst.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
SarenTeam, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2017

Dear Fb F

"Warmest Greeting From Saren Indah Hotel"

Thank you for your stay in Saren Indah Hotel and support us.
We would like to thank you very much for your feedback in tripadvisor
refer this we can increase of our facilities and service
We look forward to welcoming you at Saren Indah Hotel and thank you for your stay

27 september 2017 beoordeeld

Het hotel ligt in Ubud net naast de heilige Apentempel/ bos. Het is een kleinschalig hotel met uitstekend uitgeruste kamers. Wij waren met zijn drieën en er was een kwalitatief gelijkwaardig bed bijgeplaatst in de kamer. De kamer zo groot dat dit gemakkelijk kon. Personeel was supervriendelijk en behulpzaam. Alleen de apen kwamen 's morgens vroeg op en om het gebouw spoken. Maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij. Het hotel was op loopafstand van de hoofdstraat van Ubud, alleen het fiets/wandelpaadje langs het apenbos was wat moeilijk te vinden. Hotel is echter echt een aanrader!

Verbleef: september 2017
SarenTeam, Pemilik van Saren Indah Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017

Dear Huib N

Thank you very much for your review of your recent stay at Saren Indah Hotel .Your feedback is valuable to us for inprove with each and every stay.
we look forward to welcoming you at Saren Indah Hotel .