Beoordeeld op 15 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt op ongeveer 5 km buiten Ubud. Het is niet groot. Rond het zwembad staan 12 bedjes. Personeel is heel vriendelijk. Je kan er ontbijten en ook hebben ze voor de avond best een leuke kaart. De kamers zijn groot en in het 2 persoons bed kan je elkaar kwijt raken. In de badkamer is een inloopdouche, een apart bad en een wc. Ook deze is niet klein te noemen. Voor 's avonds na het eten kan je nog leuk zitten en maken ze heerlijke cocktails. Kortom, je kan ke hier prima vermaken.

Datum van verblijf: mei 2017
dbulakanbali, Sales A van D'bulakan Boutique Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2017

Dear Tallenes

Warmest greeting from d'bulakan boutique resort

Thank you for sharing your comments during your stay at d'bulakan boutique resort
We are very happy to hear that you enjoyed with our hotel..
We hope to welcoming you again in the hotel.

Best regards,
Reni

Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Prima en kleinschalig hotel. Buiten Ubud, maar met gratis shuttle busje naar en van Ubud. Vriendelijk en goede keuken. Schone kamers. Prima uitvalsbasis. Een fietstocht is geweldig, gelukkig als down hill.

Datum van verblijf: mei 2017
dbulakanbali, Sales Account Officer van D'bulakan Boutique Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2017

Dear Patrick Lauwers

Greeting from d'bulakan boutique resort

Thank you for your sharing positive review
Thank you for choosing d'bulakan boutique resort for your place to stay in Bali.
We are very happy you enjoyed with our hotel.
I hope to see you comeback at d'bulakan boutique resort.

Beoordeeld op 27 april 2017 via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel. Ligt beetje verscholen en ong 15 autominuten vanaf het centrum. Maar hotel heeft gratis shuttle bus naar centrum. Prachtige kamer met goed en groot bed. Grote badkamer met bad, giga regendouche , en grote buiten regendouche.

Datum van verblijf: april 2017
dbulakanbali, sales coordinator van D'bulakan Boutique Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2017

Dear Gina,

" Warmest greeting from d'bulakan boutique resort ubud "

First of all, thank you very much for choosing d’bulakan boutique resort as your accommodation during your stay in Bali.

We do appreciate that you took the time to write your excellent reviews on TripAdvisor as our guest’s satisfaction is our main priority. It is very important for us that our guest’s experiences are shared.

It was a pleasure to have you as our guest. We hope that our hospitality were to your liking, as complete satisfaction is our goal at d’bulakan boutique resort.

We would like to take this opportunity to thank you for your stay and we hope to see you again soon at d’bulakan boutique resort.

Beoordeeld op 7 februari 2017

Drie nachten geslapen in d'bulakan resort. Mooie kleinschalig resort. Luxe grote kamers gelegen aan binnentuin met zwembad. Twee grote douches, 1 binnen en 1 buiten. Resort ligt wel wat ver van centrum Ubud, maar kent gratis.shuttle service. Ligging dus minder! Opvallend dat er per dag maar 1 handdoek werd verstrekt. Goed eten in binnentuin.

Datum van verblijf: februari 2017

Dear Sir/ Madam,

Beoordeeld op 22 januari 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier 2 nachten gebleven. Super kingsize schoon bed. Prima douche en kamer. Uitstekend ontbijt en diner. Niet duur en zeer vriendelijke bediening die je zelfs helpen als ze door de regen moeten lopen. Aanrader

Datum van verblijf: januari 2017
dbulakanbali, sales van D'bulakan Boutique Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2017

Dear Sir/ Madam,