18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is kleinschalig maar ligt op een hele mooie plek! Klein zwembad, maar wel een prachtig uitzicht. Kamer is ruim en simpel maar wel leuk ingericht. Ontbijt kun je kiezen van de kaart, maar de porties zijn vrij klein. Hotel ligt wel buiten ubud, dus taxi is aan te bevelen. Taxi is niet duur en kost een euro of 3 ongeveer. Er is een gratis shuttle beschikbaar naar Ubud maar de laatste rijdt om 3 uur in de middag.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 4 nachten in dit hotel, kamer 2. Wat opvalt is dat het personeel erg aardig is, het heeft een mooi zwembad en de kamer is ruim en schoon. Het restaurant is prima, maar heeft een beperkt menu. Het hotel is op redelijke afstand van het centrum en biedt daarom tweemaal daags een gratis shuttle aan. Je kunt ook lopen naar het centrum, hou dan rekening met 1 tot 1.5 uur looptijd.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn aller eerste hotel in Bali was Bunga Permai, en na 3 jaar zijn we weer terug gekomen. Hetzelfde paradijs, uitkijkend over de jungle en diep in het dal een rivier waar de locale bevolking in zwemt. Personeel is zeer vriendelijk en het eten is heerlijk, ze helpen je graag en alles kan. Massages zijn betaalbaar en een echte aanrader vanwege de locatie.

Je staat met een taxi voor een paar euro in Ubud maar de wandeling van een uur die voor een groot gedeelte langs de rijstvelden gaat is ook heel goed te doen.

Verbleef: maart 2017, reisde alleen
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke tijd gehad bij dit hotel, betaalbare kamers met een balkon, goed bed en een onbetaalbaar uitzicht. De goedkope prijs zagen wij vooral terug bij de douche die soms niet warm werd. Verder is het een fijn, rustig en schoon hotel. Ideaal om met een budget even bij te komen. De locatie is iets buiten Ubud maar in de buurt van een goede spa, een mooie wandelroute langs de rijstvelden en jungle Fish.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie eenvoudige kamers, badkamers waren recent vernieuwd en voorzien van een regendouche. Elke kamer heeft ook een terras. Vanop het terras en vanaan het zwembad heb je een prachtig zicht over de jungle. Dit is volgens mij de grootste troef van dit hotel.
Het hotel ligt redelijk afgelegen, maar een taxi naar Ubud centrum is heel goedkoop dus dat is op zich geen probleem.
Doordat het zo'n klein hotel is (12 kamers) is het er heel rustig. Ontbijt is lekker maar vrij beperkte keuze.
Klein minpuntje, er zijn maar 8 ligstoelen aan het zwembad en er zijn geen speciale handdoeken voorzien voor aan het zwembad. Je kan wel extra badhanddoeken vragen aan de receptie.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie