Beoordeeld op 2 januari 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in het centrum van ubud en o zo rustig. Elke dag uitgebreid ontbijt op de kamer. Het personeel legde ons in de watten. Onze prive chauffeur wayan jembriawan nam ons mee naar alle interessante bezienswaardigheden en was de perfecte gids die ons veel over de streek bijbracht wat we niet uit de reisgidsen konden vernemen.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 3 maart 2015 via mobiele applicatie

Wij waren er met onze zoon van 3. Het was geweldig. De mensen van het hotel waren super lief. Niets was hen teveel. Het ontbijt was heerlijk en zo uitgebreid. Voor ieder wat wils. De ligging van het hotel was zeer ideaal. En ons verblijf, villa was heel mooi. Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 12 januari 2015

Top hotel/ resort.
Wij zijn er nog maar dit is echt de moeite waard.
Personeel is echt behulpzaam en je komt niks tekort.
We zitten in het herenhuis op de begane grond dus kunnen zo het zwembad in plonsen.
De kamers worden 2 keer per dag opgeruimd/ verschoond wat een beetje overdreven is maar goed.
Fietsen zijn gratis te leen en zijn van redelijke kwaliteit, als je de mountainbike pakt.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 13 oktober 2014

Kajane Mua heeft en biedt alle faciliteiten, die men verwacht van een 5-sterren hotel. Hetgeen Kajane onderscheid van andere hotels is, dat de service van een enorm hoog niveau is. Men merkt heel duidelijk, dat de tevredenheid van haar gasten boven alles gaat. Naast de service is ook de ligging van het complex perfect. Zowel het Monkey Forrest als centrum van Ubud zijn op loopafstand (10min).

Kamertip: Probeer een kamer met een (semi-)privé zwembad!
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 15 november 2013 via mobiele applicatie

We hebben een week hier doorgebracht. Wat een geweldige service en prachtkamers.. Mede dankzij deze locatie en het supervriendelijke personeel hebben we een geweldig verblijf gehad op Bali! Zeker een aanrader voor mensen die niet voor een standaard strandvakantie!

Datum van verblijf: december 2012