Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

Fivelements Bali Retreat(Mambal)
Priceline
Viceroy Bali(Ubud)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 946 per nacht.

Een TripAdvisor-lid
2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel in het centrum van ubud en o zo rustig. Elke dag uitgebreid ontbijt op de kamer. Het personeel legde ons in de watten. Onze prive chauffeur wayan jembriawan nam ons mee naar alle interessante bezienswaardigheden en was de perfecte gids die ons veel over de streek bijbracht wat we niet uit de reisgidsen konden vernemen.

Verbleef: december 2016, reisde met familie
3 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er met onze zoon van 3. Het was geweldig. De mensen van het hotel waren super lief. Niets was hen teveel. Het ontbijt was heerlijk en zo uitgebreid. Voor ieder wat wils. De ligging van het hotel was zeer ideaal. En ons verblijf, villa was heel mooi. Wij gaan zeker terug!

Verbleef: juni 2014, reisde met familie
12 januari 2015 beoordeeld

Top hotel/ resort.
Wij zijn er nog maar dit is echt de moeite waard.
Personeel is echt behulpzaam en je komt niks tekort.
We zitten in het herenhuis op de begane grond dus kunnen zo het zwembad in plonsen.
De kamers worden 2 keer per dag opgeruimd/ verschoond wat een beetje overdreven is maar goed.
Fietsen zijn gratis te leen en zijn van redelijke kwaliteit, als je de mountainbike pakt.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
13 oktober 2014 beoordeeld

Kajane Mua heeft en biedt alle faciliteiten, die men verwacht van een 5-sterren hotel. Hetgeen Kajane onderscheid van andere hotels is, dat de service van een enorm hoog niveau is. Men merkt heel duidelijk, dat de tevredenheid van haar gasten boven alles gaat. Naast de service is ook de ligging van het complex perfect. Zowel het Monkey Forrest als centrum van Ubud zijn op loopafstand (10min).

Kamertip: Probeer een kamer met een (semi-)privé zwembad!
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
15 november 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een week hier doorgebracht. Wat een geweldige service en prachtkamers.. Mede dankzij deze locatie en het supervriendelijke personeel hebben we een geweldig verblijf gehad op Bali! Zeker een aanrader voor mensen die niet voor een standaard strandvakantie!

Verbleef: december 2012, reisde met een partner