“Prima algemeen overzicht van Balinese kunst”
Beoordeling van Museum Puri Lukisan

Vanaf
Ubud Art, Architecture and Petulu Village Tour
Geclassificeerd als nr. 19 van 136 dingen om te doen in Ubud
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je relatief eenvoudig een indruk van de belangrijkste kunstenaars/kunstvormen l van Bali wilt krijgen is dit een prima museum. Mooie tuin alleen in de ruimten zelf zeer slechte verlichting, zodat veel werken mijne inziens te weinig aangelicht zijn.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een zonde van onze tijd. Kruising tussen museum en een galerie. Je kan ook de kunst kopen voor een paar honderd dollars. Tuin en restaurant waren goed.

10 augustus 2017 beoordeeld

Moet je zeker gedaan hebben! Mooi overzicht van de kunst van vroeger tot nu! Moet je gezien hebben...

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond de tuin van het museum erg mooi. De kunst was ook wel mooi, maar erg veel van hetzelfde. Ik ben ook niet een enorme museumfan, maar zeker leuk om even door heen te lopen

Bekijk meer beoordelingen
20 maart 2017 beoordeeld

Prachtige tempel. Eenheid van natuur en cultuur. Het ademt de eerbied, rust en natuurlijk eenvoud uit van het Hinduisme. Een absolute aanrader. Makkelijk te bereiken in de hoofdstraat van Ubud

In Museum Puri Lukisan geweest? Deel je ervaringen!