“Wat slecht !”

Vanaf
Ubud Art, Architecture en Petulu Village Tour
Geclassificeerd als nr. 15 van 86 dingen om te doen in Ubud
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een zonde van onze tijd. Kruising tussen museum en een galerie. Je kan ook de kunst kopen voor een paar honderd dollars. Tuin en restaurant waren goed.

10 augustus 2017 beoordeeld

Moet je zeker gedaan hebben! Mooi overzicht van de kunst van vroeger tot nu! Moet je gezien hebben...

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond de tuin van het museum erg mooi. De kunst was ook wel mooi, maar erg veel van hetzelfde. Ik ben ook niet een enorme museumfan, maar zeker leuk om even door heen te lopen

20 maart 2017 beoordeeld

Prachtige tempel. Eenheid van natuur en cultuur. Het ademt de eerbied, rust en natuurlijk eenvoud uit van het Hinduisme. Een absolute aanrader. Makkelijk te bereiken in de hoofdstraat van Ubud

Bekijk meer beoordelingen
6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In verschillende gebouwen wordt er iets getoond van Balinese kunst. De meest moderne kunst vond ik het mooist. De tuin is mooi. De entree 85.000 vond ik aan de prijzige kant en eigenlijk niet waard voor deze activiteit.

In Museum Puri Lukisan geweest? Deel je ervaringen!