Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Bali Quad Bike Adventure
161 beoordelingen
vanaf US$ 46,00
Beoordeeld op 19 april 2017 via mobiele applicatie

Ik vond de tuin van het museum erg mooi. De kunst was ook wel mooi, maar erg veel van hetzelfde. Ik ben ook niet een enorme museumfan, maar zeker leuk om even door heen te lopen

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 20 maart 2017

Prachtige tempel. Eenheid van natuur en cultuur. Het ademt de eerbied, rust en natuurlijk eenvoud uit van het Hinduisme. Een absolute aanrader. Makkelijk te bereiken in de hoofdstraat van Ubud

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

In verschillende gebouwen wordt er iets getoond van Balinese kunst. De meest moderne kunst vond ik het mooist. De tuin is mooi. De entree 85.000 vond ik aan de prijzige kant en eigenlijk niet waard voor deze activiteit.

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 17 november 2016 via mobiele applicatie

Op de balinesische manier toont men typisch Balinese kunst. Neem zeker de tijd om de uitleg naast de werken te lezen en probeer de karakters terug te vinden. De werken zijn van hoge kwaliteit. Zeker de moeite waard om binnen te lopen.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 16 augustus 2016

Mooi domein, veel Balinese batikwerken en schilderijen. Is best ok, maar ik werd er ook niet door overdonderd.

Datum van activiteit: augustus 2016