“Prachtige tuin”

Vanaf
Ubud Art, Architecture and Petulu Village Tour
Geclassificeerd als nr. 30 van 139 dingen om te doen in Ubud
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond de tuin van het museum erg mooi. De kunst was ook wel mooi, maar erg veel van hetzelfde. Ik ben ook niet een enorme museumfan, maar zeker leuk om even door heen te lopen

20 maart 2017 beoordeeld

Prachtige tempel. Eenheid van natuur en cultuur. Het ademt de eerbied, rust en natuurlijk eenvoud uit van het Hinduisme. Een absolute aanrader. Makkelijk te bereiken in de hoofdstraat van Ubud

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In verschillende gebouwen wordt er iets getoond van Balinese kunst. De meest moderne kunst vond ik het mooist. De tuin is mooi. De entree 85.000 vond ik aan de prijzige kant en eigenlijk niet waard voor deze activiteit.

17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de balinesische manier toont men typisch Balinese kunst. Neem zeker de tijd om de uitleg naast de werken te lezen en probeer de karakters terug te vinden. De werken zijn van hoge kwaliteit. Zeker de moeite waard om binnen te lopen.

Bekijk meer beoordelingen
16 augustus 2016 beoordeeld

Mooi domein, veel Balinese batikwerken en schilderijen. Is best ok, maar ik werd er ook niet door overdonderd.

In Museum Puri Lukisan geweest? Deel je ervaringen!